Obor au fost redeschise, parţial, ca urmare a remedierii deficienţelor constatate, zilele trecute, de către inspectorii de la protecţia consumatorilor, a anunţat, sâmbătă, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), într-un comunicat de presă, scrie Agerpres.
„După verificarea întreprinsă de Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea (CRPCR) Bucureşti – Ilfov, la Halele Centrale Obor din Capitală, în urma căreia, activitatea halei a fost suspendată din cauza a multiple nereguli, pe data de 26 noiembrie 2021, au avut loc acţiuni de recontrol la operatorii economici care îşi desfăşurau activitatea aici. Acestea s-au desfăşurat ca urmare a solicitării de reverificare, trimise către CRPCR Bucureşti – Ilfov de compania care administrează halele. Cu acest prilej, s-a constatat că, din totalul de 22 de puncte de lucru la care a fost verificată remedierea abaterilor descoperite cu 3 zile în urmă, doar la 19 s-a înregistrat realizarea efectivă a acestora, fiind dispusă reluarea activităţii, pentru magazinele acestor societăţi”, se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, în cazul operatorilor economici Flap Co Internaţional S.R.L. şi Apollo 13′ S.R.L., comisarii CRPRC Bucureşti-Ilfov au constatat că nu au fost remediate deficienţele, în sensul că nu au fost schimbate vitrinele frigorifice învechite şi uzate. Ca atare, în cazul acestora, s-a menţinut măsura de oprire a activităţii, urmând ca deschiderea acestor magazine să se realizeze după aducerea întregului spaţiu la conformitate.
Halele Obor au fost închise, temporar, pe data de 23 noiembrie 2021, de către comisarii ANPC. „În această unitate, reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor au dispus măsura de oprire temporară prestări servicii”, scria pe afişul de la intrarea în incinta halelor.