Hermes, producătorul genților Birkin care ajung și la 100.000 de euro, a anunțat creșterea vânzărilor la nivel global pe primul semestru

Hermes, vanzari hermes, rezultate hermes, moda, branduri de lux Sursa foto: hermes.com

Hermes, compania care deține celebrul brand de genți Birkin, a raportat joi o creștere de 13% a vânzărilor, relatează Reuters. Rezultatele grupului francez ies în evidență după o serie de rezultate dezamăgitoare ale vânzărilor din partea rivalilor – inclusiv Kering și LVMH – care au sporit îngrijorarea investitorilor cu privire la perspectivele incerte ale sectorului de lux în următoarele luni.

Axel Dumas, directorul executiv al brandului, spune că Hermes a înregistrat o scădere ușoară printre așa numiți clienți aspiraționali, ceea ce a avut un impact asupra produselor cu volume mai mari, cum ar fi accesoriile de modă, inclusiv eșarfele de mătase.

Acest lucru a dus la scăderea cu 5,6% a vânzărilor din divizia mai mică de mătase și textile a grupului în cursul trimestrului.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Vânzările totale ale grupului francez de lux au crescut la 3,7 miliarde de euro (4,02 miliarde de dolari), o creștere cu 13%. Cifra a fost în linie cu așteptările analiștilor. Vânzările din Asia Pacific, cu excepția Japoniei, au crescut cu 5,5%, în timp ce Japonia a înregistrat un salt de 19,5%, a declarat acesta conform Reuters.

Brandurile europene de lux beneficiază de o creștere a vânzărilor în Japonia, unde turiștii – în special chinezii – profită de yenul slab. În China însă, o criză imobiliară și nesiguranța locurilor de muncă afectează economia, ceea ce a afectat cererea de bunuri de lux, după ce, în urmă cu un an, creșterea post-pandemică a țării a scăzut.

Compania de consultanță Bain a declarat luna trecută că în China a apărut o preferință pentru o modă mai discretă, pe măsură ce bogații țării încep să evite să își etaleze averea într-o perioadă de austeritate economică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: