Hidroelectrica anunță că a implementat noul sistem informatic de facturare, care integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor, potrivit unei informări pe site-ul companiei.
Compania a anunțat în luna noiembrie că a prelungit până la 1 decembrie perioada în care nu va mai emite facturi și nu înregistrează contracte noi. Implementarea unor noi softuri si migrarea bazelor de date au început pe 27 octombrie, însă finalizarea a mai fost amânată de două ori.
„Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor. Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități”, potrivit anunțului.
Hidroelectrica transmite că, în cazul populației care se află în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, există posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa :
Potrivit Hidroelectrica, după completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.