Hidroelectrica anunță că a implementat noul sistem informatic de facturare

Hidroelectrica Sursa foto: Hidroelectrica / Facebook

Hidroelectrica anunță că a implementat noul sistem informatic de facturare, care integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor, potrivit unei informări pe site-ul companiei.

Compania a anunțat în luna noiembrie că a prelungit până la 1 decembrie perioada în care nu va mai emite facturi și nu înregistrează contracte noi. Implementarea unor noi softuri si migrarea bazelor de date au început pe 27 octombrie, însă finalizarea a mai fost amânată de două ori.

„Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor. Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități”, potrivit anunțului.

Hidroelectrica transmite că, în cazul populației care se află în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, există posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa :

  • Aici pentru client casnic
  • Aici pentru companii

Potrivit Hidroelectrica, după completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Sursa foto: Hidroelectrica / Facebook

Comentarii

  1. Deci… nu factureaza cu lunile. Inchid comunicarea cu clientii din octombrie, iar acum anunta ca au reusit sa lanseze esalonarea facturilor, care oricum nu le-au facturat, si care e un formular pdf care ii faci download de pe site.
    Nici un soft, nici o factura, nimic pentru clienti.
    Asta e caz clar ANPC si ANRE.

        • N-ai citit ca urmeaza si facturile daca a terminat de implementat softul, urmeaza sa urmeze?A,ok, dar tot e ceva,nu mai au scuza cu softul.Eu sant la Hidroelectrica, cel mai mic pret, pe care “o sa-l platesc”.
          Macar atat, ca de facturat cam la fel toti ceilalti nu au facturat deasemenea.

      • Nenea Adrian, esti cu noi?
        N au implementat absolut nimic in afara de un text obosit in sectiunea de facturare si un PDF prin care sa ceri esalonarea la nimic.

        • De ce va plangeti? Atata timp cat ai posibilitate sa platesti in 6 transe? Tipic romanesc. Daca stii ca ai o suma de platit lunar, pui banii deoparte daca stii ca nu te abtii si ii cheltui.
          Mergeti la enel daca sunteti nemutumiti.
          Succes

  2. Eu inteleg ca formularul de esalonare este pentru cei care nu pot plati factura/facturile integral IN MOMENTUL EMITERII ACESTORA. Probabil ca aparitia acestui formular indica faptul ca vor trimite facturi pe mai mult de o luna sau mai multe facturi pe cate o luna simultan.

  3. O nebuloasa totala. Unde sunt acele facturi ca sa vedem daca le putem plati sau nu ? Si noul site ? Ce sa facem cu acel formular daca nu stim cat avem de plata. Nu mai inteleg nimic.

  4. Ei au soft nou și noi nu avem facturi de 5 luni. Dacă au plata în 6 rate înseamnă că mai durează o lună până facturează.
    Din ianuarie face și CEC-ul RCA. Soft au?

  5. Eu am dat luna de luna indexul la zi. Că ei nu au facturat mi se rupe mie in 14. Asta nu înseamnă că fac o factura din iulie în noiembrie că nu și au făcut ei treaba. Acest aspect nu scrie nicăieri în contract. Așa că mergem așa cu decalaj de x luni că nu e din vina mea , e din vina lor. Sau poate o luam de la zero și sterg lunile iulie august septembrie octombrie noiembrie, le au dat mocca că au bani.

      • Nu este vorba că este rău la HIDROELECTRICA. Este vorba că dacă nu ți-a venit măcar prima factură să ai acolo scris pe ea codul locului de consum pentru că ești începător cu contractul și vrei să fi la zi cu plățile nu ai cum. Plățile se pot face numai dacă introduci și codul locului de consum. Asta ca să nu mai spunem de telefoane că sunt inoperative și nu poți întreba pe nimeni nimic chiar dacă aștepți o oră pe apelul telefonic să îți vină rîndul

  6. Cei carora nu le convine situatia temporara creata cu facturile, puteti sa va mutati inapoi la primul furnizor. Fara suparare, nu va multumeste simplul fapt ca avem un pret fff bun. Sunteti toti oameni cu consum peste 300 kw, sau peate 255 sigur. Daca nu ati putea plati nu ati avea acest consum…haideti sa fim putin obiectivi…

    • Ce repede dati solutii ….pretul este cel mai mic de pe piata, este adevarat. Da sunt familii care consuma peste 300 kw, nu aveti de unde sa stiti daca respectivii au sau nu bani sa plateasca. V-ati gandit ca este posibil consumul sa nu fie real, dar consumatorul sa nu fie bagat in seama atunci cand reclama? Eu am patit-o la Enel. Dupa un an de reclamatii, telefoane, mail uri, au catadicsit sa se deplaseze (cei de la Distributie) si au constatat ca 535 de zile contorul a inregistrat in plus 3975 de kw. Stiti ce-a facut Enelul ? A emis o factura cu -3975 kw si valoare 2493 lei. Valoarea asta a acoperit doar 3019 kw, pentru diferenta nu raspunde nimeni. Am sesizat si ANRE, degeaba. Consumul sare luna de luna, in conditiile in care am aceeiasi consumatori de energie. Au spus ca nu este defect contorul. Stiti ce consum am eu ? Peste 600 si nu am nimic special. Asa ca atunci cand incercati sa dati sfaturi, e bine sa va ganditi ca nu toata lumea isi poate permite sa plateasca facturi pe 6 luni. Nu trebuie sa va agitati pentru o problema reala. Care este vina consumatorilor ca Hidro n-a fost pregatita sa preia atatia consumatori. Domnule, salariile nu cresc peste noapte, fiecare om isi cunoaste limitele financiare, daca nu stiti ce inseamna sa traiesti din salariu (la unii minim) nu va mai repeziti sa-i criticati pe cei care sunt ingrijorati de facturile care vor veni gramada. Da, e vina Hidro ca n-a facturat de atata timp, era treaba lor sa factureze. Consumatorul nu are nicio vina. Daca in doua luni iti vin vreo 6-8 facturi, ce dracu mai esalonezi in 6 luni, plus factura curenta ? Poate sunteti salariat la Hidro si atunci va inteleg reactia.

      • Ati dat UN SINGUR EXEMPLU DE EROARE. Si poate mai sunt. Dar sunt fff putine cazuri, nu e relevant. Daca nu ai avea bani suficienti, nu ai consuma peste 300.

  7. Astept si eu prima factura … s-au facut 3 luni de cand am semnat contractul si nu am primit factura. Degeaba platesc pret mai mic daca imi vine o factura de 2 .000 de lei la cateva luni

  8. Ar fi corect să nu se nai mintă!
    Să se spună clar peste o lună, două sau trei când se rezolvă cu softul!
    E totuși o perioadă destul de lungă de când nu se mai facturează. ( peste 6 luni)..
    Aprox 2000 ron în cazul meu.Referitor la esalonări, nu sunt interesat.
    Totul e să știm când se poate ajunge la normalitate!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *