Compania națională de stat Hidroelectrica anunță că prelungește din nou perioada în care nu emite facturi, potrivit unei informări transmise clienților.
Termenul de 15.11.2022 a fost depășit, dar în cursul zilei de astăzi, în loc să permită accesul clienților la conturile lor sau înregistrarea de noi contracte, compania a modificat data până la care implementează softuri noi până joi, 17.11.2022.
Inițial, Hidroelectrica a spus că aceste operațiuni se vor derula vreme de două săptămâni, între 27.10.2022-10.11.2022, pentru ca apoi să-l prelungească până pe 15 noiembrie, și, în cele din urmă, până pe 17 noiembrie.
„Stimati parteneri,
Vă informăm că în perioada următoare, S.P.E.E.H. Hidroelectrica S.A. va desfășura ample operațiuni de implementare a unor noi softuri si de migrare a bazelor de date, care vor întrerupe temporar procesul de facturare, înregistrarea solicitărilor si reclamațiilor, precum si răspunsurile la cererile care se află în curs de procesare. Intervalul de derulare a acestor procese va fi 27.10.2022-17.11.2022.
În perioada indicată, activitatea de relaționare cu publicul a S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A. se va desfășura în continuare conform programului afișat pe site-ul companiei. Dosarele depuse în aceasta perioadă pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi procesate ulterior finalizării operațiunilor menționate.
Vă asigurăm că se depun toate eforturile necesare pentru reluarea serviciilor în cele mai bune condiții pentru dumneavoastră.”, arată un mesaj transmis de companie.
Hidroelectrica este cel mai mare și ieftin producător de energie electrică din România, controlat de stat, de 0,250 lei/kWh fără taxe. Acest preț pentru consumatori casnici a fost menținut de societate încă din 01.01.2021, potrivit companiei.
Hidroelectrica este cea mai mare, ca venituri, și mai profitabilă companie a statului român, cu beneficii nete ce se ridică la 900 de milioane euro anual. În septembrie, preşedintele Directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, a declarat că societatea se confruntă,cu un aflux de aproximativ 5.000 de clienţi noi, ajungându-se atunci la un număr triplu de clienţi (300.000) faţă de anul trecut.