Hidroelectrica și-a lansat aplicația de mobil, iHidro, disponibilă în App Store și Google Play / Clienții reclamă deja că are probleme și se blochează, că apar date eronate sau care aparțin altui client

hidroelectrica sigla

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat luni 2 octombrie aplicația de mobil pentru cei 500 de mii clienți ai săi. Aplicația se numește iHidro, și este disponibilă în atât în App Store, cât și în Google Play. Imagini cu noua aplicație au apărut pe Facebook, pe grupurile de clienți ai Hidrolectrica.

  • UPDATE Clienții companiei reclamă deja că aplicația are probleme și se blochează. Astfel, unii clienți nu primesc pe mail linkul de activare, alții primesc mesajul „Acces Denied” atunci când apasă pe link-ul de activarea contului. Alți clienți au descoperit că informațiile din contul lor online sunt eronate, incomplete sau aparțin altui client.
  • Ulterior, mai mulți clienți au început să primească mesajul: „Ne cerem scuze pentru inconvenient, dar serviciul este momentan indisponibil, vă rugăm să încercați din nou mai târziu” sau mesajul „We’re down for maintenance” (Am oprit aplicația pentru mentenanță).

 

 

Aplicația conține un istoric al plăților și al facturilor, are o secțiune de încheiere contracte de furnizare sau de prosumator, un istoric al consumului și una pentru transmiterea indexului. Economedia a cerut mai multe detalii de la Hidroelectrica în legătură cu noua aplicație și le vom publica pe măsură ce le vom primi.

UPDATE – Comunicatul Hidroelectrica

“Hidroelectrica a lansat astăzi aplicația mobilă iHidro, un instrument informatic inovator, care vine în întâmpinarea necesităților clienților companiei. Cu o interfață grafică modernă și prietenoasă, iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Printre caracteristicile cheie ale aplicației iHidro se numără:

  • Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
  • Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
  • Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
    • Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
    • Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
    • Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
    • Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.”

Context

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, estima în luna septembrie că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023, potrivit unui răspuns transmis de Hidroelectrica la solicitarea Economedia,.

„Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023”, potrivit răspunsului transmis pentru Economedia.

Compania a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.

Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spunea atunci că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”

La jumătatea lunii mai, Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica a declarat pentru Hotnews.ro că „Aplicația de plăți pe mobil pentru clienți este în teste și ar trebui să fie disponibilă gratuit pentru Android și iOS în acest an”.

Comentarii

  1. Nu funcționează nici aplicativa nici site-ul web.astia nu sunt in stare de nimic,hidroelectrica este plina de putori puse de porcii de politicieni,neamuri prieteni

  2. La mine a funcționat . Am băgat CNP +POD mi-a apărut numele+Mailul automat ( am folosit autocitirea index de acolo mă gândesc că au rămas numele și mailu când am introdus CNP+POD ) mi-a trimis mailu de confirmate cont cu numele meu totul bine și frumos. Dar surpriza a venit după confirmarea contul. Mia apărut alt nume alta localitate în aplicația iHidro fata de cel al meu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *