Honda Motor ia în considerare construirea unui lanţ de aprovizionare separat, care i-ar reduce dependenţa de China, a relatat miercuri ziarul Sankei, în ceea ce ar fi o măsură majoră din partea unui producator japonez important, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Multe companii japoneze mari au construit centre extinse de producţie în China, dar producăţia acestora a scăzut în ultima perioadă din cauza restricţiilor legate de Covid-19.

Există, de asemenea, îngrijorări din ce în ce mai profunde cu privire la impactul tensiunilor dintre Statele Unite şi China asupra afacerilor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Aproape 40% din producţia de automobile Honda a avut loc în China, în ultimul an fiscal.

Honda va continua să-şi păstreze lanţul de aprovizionare în China pentru piaţa internă a celei de-a doua mare economie din lume, construind în acelaşi timp unul separat pentru pieţele din afara Chinei, a scris Sankei. Publicaţia nu a dezvăluit sursa informaţiilor.

Un purtător de cuvânt al Honda a spus că articolul publicat de Sankei nu este ceva anunţat de companie, adăugând că a lucrat la revizuirea şi acoperirea riscurilor lanţului său de aprovizionare în general.

”Evaluarea lanţului de aprovizionare din China şi acoperirea riscurilor sunt elemente care trebuie luate în considerare, dar nu este chiar acelaşi cu obiectivul decuplării”, a spus purtătorul de cuvânt.

Guvernul de la Tokyo a oferit anterior companiilor stimulente pentru a aduce producţia înapoi în Japonia, deşi adoptarea soluţiei pare a fi redusă, unii directori şi analişti spunând că ar fi dificil pentru companiile japoneze să se îndepărteze brusc de o piaţă în care şi-au construit în mod constant centre de producţie şi logistică.