Honda Motor ia în considerare construirea unui lanţ de aprovizionare care să reducă dependența de China

Honda Sursă foto: Unsplash

Honda Motor ia în considerare construirea unui lanţ de aprovizionare separat, care i-ar reduce dependenţa de China, a relatat miercuri ziarul Sankei, în ceea ce ar fi o măsură majoră din partea unui producator japonez important, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Multe companii japoneze mari au construit centre extinse de producţie în China, dar producăţia acestora a scăzut în ultima perioadă din cauza restricţiilor legate de Covid-19.

Există, de asemenea, îngrijorări din ce în ce mai profunde cu privire la impactul tensiunilor dintre Statele Unite şi China asupra afacerilor.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Aproape 40% din producţia de automobile Honda a avut loc în China, în ultimul an fiscal.

Honda va continua să-şi păstreze lanţul de aprovizionare în China pentru piaţa internă a celei de-a doua mare economie din lume, construind în acelaşi timp unul separat pentru pieţele din afara Chinei, a scris Sankei. Publicaţia nu a dezvăluit sursa informaţiilor.

Un purtător de cuvânt al Honda a spus că articolul publicat de Sankei nu este ceva anunţat de companie, adăugând că a lucrat la revizuirea şi acoperirea riscurilor lanţului său de aprovizionare în general.

”Evaluarea lanţului de aprovizionare din China şi acoperirea riscurilor sunt elemente care trebuie luate în considerare, dar nu este chiar acelaşi cu obiectivul decuplării”, a spus purtătorul de cuvânt.

Guvernul de la Tokyo a oferit anterior companiilor stimulente pentru a aduce producţia înapoi în Japonia, deşi adoptarea soluţiei pare a fi redusă, unii directori şi analişti spunând că ar fi dificil pentru companiile japoneze să se îndepărteze brusc de o piaţă în care şi-au construit în mod constant centre de producţie şi logistică.