Hooters, brandul american celebru pentru fetele în pantaloni scurți portocalii, a intrat în faliment. Compania intenționează să se reorganizeze prin vânzarea tuturor locațiilor.
Fondată în 1983, Hooters a devenit faimoasă pentru aripioarele sale de pui și uniformele distincte ale ospătărițelor – pantaloni scurți portocalii și maiouri decoltate.
Celebrul Hooters, în faliment
Compania, care în trecut s-a confruntat și cu procese privind discriminarea rasială și de gen, a închis anul trecut zeci de restaurante din cauza costurilor ridicate ale alimentelor și forței de muncă, transmite NBC News.
Compania deține și operează în prezent 151 de locații, în timp ce alte 154 de restaurante sunt administrate de francizați, în principal în SUA.
Lanțul de restaurante Hooters of America a depus cererea de faliment în Texas pentru a gestiona o datorie de 376 de milioane de dolari prin vânzarea tuturor restaurantelor deținute de companie către un grup de francizați sprijinit de fondatorii săi.

Hooters estimează că va ieși din faliment în aproximativ 90-120 de zile.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Anunțul de astăzi marchează un moment important în eforturile noastre de a consolida baza financiară a Hooters și de a continua să oferim experiența de ospitalitate dedicată clienților și mâncarea delicioasă pe care comunitățile noastre o așteaptă”, a declarat Sal Melilli, CEO al Hooters of America.
O schimbare de strategie
În ciuda cererii de faliment, Hooters susține că nu se va retrage de pe piață, ci, dimpotrivă, își va regândi strategia.
Există posibilitatea închiderii unor locații, dar scopul final este eficientizarea afacerii și întoarcerea la valorile originale ale brandului.
O schimbare importantă adusă de noua strategie este adaptarea imaginii Hooters pentru a atrage și familiile, nu doar publicul tradițional.
„Planul de redresare include o orientare mai prietenoasă pentru familii,” a explicat Kiefer într-un interviu pentru Bloomberg News.
De asemenea, compania a obținut o finanțare de 35 de milioane de dolari de la creditorii săi existenți pentru a susține procesul de reorganizare.
În contextul în care industria restaurantelor casual a fost grav afectată de inflație și creșterea prețurilor, această mutare ar putea reprezenta o soluție viabilă pentru supraviețuirea unuia dintre cele mai cunoscute lanțuri din Statele Unite.