IKEA a demarat construcția celui de-al treilea magazin din România. Investiția se ridică la aproximativ 60 de milioane de euro

IKEA Timișoara Dominic Fritz Sursa foto Economedia

Șantierul pentru cel de-al treilea magazin IKEA din România a demarat oficial, la Timișoara, iar construcția va dura 12 luni. Joi, 25 noiembrie, a fost pusă piatra de temelie, în prezența autorităților locale.

Magazinul IKEA situat la intrarea în Dumbrăvița dinspre Calea Aradului va fi primul din afara Bucureștiului. Va avea 26.000 mp, 45 de camere amenajate complet și se va întinde pe un teren de opt hectare. El va avea 3 nivele: subsol, parter și un etaj, cu posibilitatea de extindere până la un nivel maxim de înălțime de 3 etaje. De asemenea, centrul va putea include parcări, alei pietonale, spații verzi, pompe geotermale, instalație panouri fotovoltaice și va include atât un spațiu comercial cât și birouri, spații de servicii și alte funcțiuni complementare. Magazinul va avea 250 de angajați.

Reprezentanții companiei spun că de la Timișoara vor putea fi onorate și comenzile online, astfel că pe terenul de la intrarea în Dumbrăvița va fi construit și un depozit uriaș.

„Primul magazin IKEA în afara Bucureștiului – succesul pe care l-am avut acolo ne-a dat încredere să mergem mai departe, am ales această zonă datorită dezvoltării, dar și datorită interesului de caare se bucură produsele IKEA în această parte de țară. Terenul are 85.000 mp, magazinul va avea 26.000 mp. Vom onora și toate comenzile online”, a declarat Nicolata Muscelli, reprezentat IKEA.

Alin Nica, liderul CJ Timiș, susține că timișorenii vor putea ajunge la IKEA și cu mijloacele de transport în comun, pentru că urmează să fie prelungite liniile STPT.

„Este un semnal foarte clar că Timișoara este orașul cel mai dinamic în România, după capitală. Această investiție vine după un șir de alte investiții în zona de producție, unde mai multe companii au anunțat în ultimele luni că ori vor extinde ori vor veni aici în Timișoara să își deschidă noi fabrici de producție, dar și de dezvoltare. (…) Faptul că aici va fi piața cea mai interesantă este un semnal foarte puternic și o încurajare pentru noi. Dacă ne uităm pe cifre, mai ales în piața imobiliară, vedem că Timișoara nu este doar un slogan politic, ci o realitate economică. Aproape 50% din investițiile imobiliare sunt făcute în Timișoara, vorbim despre un miliard de euro care vor fi investiți în următorii ani. IKEA știe acest lucru și acești oameni vor avea nevoie de mobilier ca să se simtă bine”, a spus și Dominic Fritz, primarul Timișoarei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *