IKEA, cel mai mare brand de mobilă din lume, majorează preţurile produselor sale în medie cu 9%, din cauza costurilor mai mari al materiilor prime şi transporturilor, a anunţat joi proprietarul majorităţii magazinelor companiei la nivel global, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

IKEA a declarat anterior că închiriază mai multe nave, cumpără containere şi redirecţionează mărfurile între depozite pentru a atenua întreruperile lanţului de aprovizionare, dar a spus că acum trebuie să transfere costurile asupra clienţilor, deoarece se aşteaptă ca turbulenţele să continue.

Grupul Ingka a spus că preţurile vor creşte în medie cu 9% pe pieţele sale, variaţiile locale reflectând diferite presiuni inflaţioniste, inclusiv problemele legate de mărfuri şi lanţul de aprovizionare.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Din păcate, acum, pentru prima dată de când costurile mai mari au început să afecteze economia globală, trebuie să transferăm o parte din aceste costuri crescute asupra clienţilor noştri”, a spus Tolga Öncü, director de operaţiuni de retail.

„IKEA continuă să se confrunte cu constrângeri semnificative de transport şi materii prime, care conduc la creşterea costurilor, fără o pauză anticipată în viitorul previzibil”, a spus grupul într-un comunicat, adăugând că se aşteaptă ca întreruperile să continue ”şi pe parcursuş anului 2022”.

Grupul Ingka a înregistrat o cerere puternică în timpul pandemiei, deoarece oamenii au rămas mai mult acasă. Grupul fFuncţionează printr-un sistem de franciză, Ingka fiind principalul francizat al proprietarului mărcii Inter IKEA, cu 392 de magazine mari şi 73 de formate mai mici de magazine.

Citește și: 

Ikea a majorat cu 10% preţurile în magazinele din Marea Britanie