Înmatriculările de mașini second-hand își continuă declinul de peste 20%, în timp ce înmatriculările de mașini noi cresc cu peste 35%

inmatriculari auto, masini

Înmatriculările de mașini noi din România și-au continuat creșterea în aprilie și au avansat cu peste 35% în primele patru luni ale anului, în timp ce înmatriculările de mașini second-hand au continuat să scadă, cu peste 20%, între ianuarie și aprilie, arată datele publicate luni de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) și Asociaţia Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).

Înmatriculările de autoturisme noi în România au crescut în aprilie 2022 cu 23,42% față de aprilie 2021, atingând un volum de 8.469 unități.

Pe primele patru luni din 2022, înmatriculările de autoturisme noi au atins valoarea de 37.447 unități, în creștere cu 35.56% față de perioada similară din 2021, respectiv 27.624 unități.

În ceea ce privește autoturismele second hand înmatriculate pentru prima oară în România, volumul acestora a atins în aprilie 2022 cifra de 25.114 unități, o scădere de – 26,65% față de februarie 2021.

Pe primele patru luni din 2022, înmatriculările de autoturisme second hand înmatriculate pentru prima oară în România au ajuns la valoarea de 105.323 unități, în scădere cu – 22,29% față de perioada similară din 2021, respectiv 135.539 unități.

Clasamentul pe mărci autoturisme noi, ianuarie-aprilie 2022:

DACIA = 9.625 unități

HYUNDAI = 3.282 unități

FORD = 2.837 unități

SKODA = 2.604 unități

TOYOTA = 2.603 unități

VOLKSWAGEN = 2.362 unități

RENAULT = 2.231 unități

PEUGEOT = 1.353 unități

MERCEDES = 1.261 unități

KIA = 837 unități.

Comentarii

  1. De obs ca Skoda scade in vanzari. Uraciunea de Octavia a scazut in preferinte si locul i a fost luat de sora mai ieftina Hyundai. Zic sora ptr ca Octavia si a pierdut identitatea si seamana cu mai putin scumpa coreeana.
    Daci, romancuta noastra franceza, cu pret dublu de la lansarea Loganului (desi nu pe masura la capitolul calitate si confort) domina clasamentul.
    Fordul, fratele Daciei urca n preferinte. Ieftin, stramb, zgomotos si puturos, e o varianta ptr cine nu doreste Dacia dar n are bani de Skoda (sac)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *