Întârzierile Wizz Air din România, subiect de plângeri către Comisia Europeană: Ministrul Economiei, discuții cu Comisarul European responsabil de protecţia consumatorilor pe tema problemelor pe care operatorul low cost le creează în țara noastră

wizzair

Ministrul economiei, antreprenoriatului și turismulu, Ștefan-Radu Oprea, a discutat cu Didier Reynders, Comisarul European pentru Justiție, cu atribuții privind protecția consumatorului, despre problemele pe care compania aerienă Wizz Air le are în România, transmite ministerul. Aceasta după ce, de multă vreme, multe dintre zborurile operatorului low cost au întârzieri foarte mari sau sunt anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulțumiri și plângeri din partea clienților.

Stefan Radu Oprea, ministrul economiei, antreprenoriatului și turismului se află la reuniunea informală a miniștrilor responsabili de competitivitate din Bilbao, Regatul Spanie, organizată de Președinția spaniolă a Consiliului Uniunii Europene, în perioada 24-25 iulie 2023. Din delegația română mai fac parte specialiști din cadrul ministerului și Razvan Pîrcălăbescu, directorul de cabinet al ministrului.
În marja reuniunii, ministrul român a avut o întrevedere cu Didier Reynders, Comisarul European pentru Justiție, cu atribuții privind protecția consumatorului, în cadrul căreia au fost discutate mai multe subiecte de interes pentru țara noastră, conform unei informări transmise de minister.

Astfel, ministrul Ștefan-Radu Oprea și-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aerienă Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulțumiri și plângeri din partea clienților. Comisarul Didier Reynders și-a arătat sprijinul pentru remedierea acestei situații și a precizat că cetățenii români pot beneficia de suportul Uniunii Europene pentru rezolvarea problemelor și recuperarea beneficiilor, prin înregistrarea unei solicitări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.

Acest serviciu este un instrument util, gratuit, conceput pentru a veni în ajutorul consumatorilor atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european, vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European sau vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei.

De asemenea, Didier Reynders, Comisarul European pentru Justiție a transmis că va realiza o vizită în tara noastră la finalul anului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *