Producătorul japonez de motociclete Kawasaki a anunțat că până în anul 2035 va vinde motociclete electrice numai în țările dezvoltate. Cronologia este una dintre cele mai îndepărtate setări pentru trecerea la vehiculele electrice, iar angajamentul lasă loc pentru vânzarea continuă a motocicletelor pe benzină în țările în curs de dezvoltare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu toate acestea reprezintă o promisiune majoră a companiei, care încă nu a pus pe drum nicio motocicletă electrică de producție.

Dar Kawasaki a dezvăluit un concept de motocicletă electrică la EICMA Milan Motorcycle Show, care părea bazat pe modelul Ninja, dar electric cu baterii schimbabile.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Când Kawasaki a lansat specificațiile inițiale pentru prototip câteva săptămâni mai târziu, acestea au fost mai degrabă dezamăgitoare.

S-a arătat că prototipul motocicletei electrice a lui Kawasaki avea un motor electric de 10 kW (13 CP) continuu și un motor electric de vârf de 20 kW (27 CP). Adică, aproape 50% mai puțină putere decât modelul Zero cu cea mai mică putere.

Chiar și așa, Kawasaki s-a angajat să lanseze 10 noi motociclete electrice până în 2025, ceea ce înseamnă că compania are doar patru ani să lanseze mai multe modele decât a dezvoltat cel mai mare producător de motociclete electrice în mai bine de un deceniu.

Apoi, până în 2035, Kawasaki s-a angajat să vândă doar motociclete electrice în SUA, Canada, Europa, Australia și Japonia.

Pentru o companie care vinde în prezent în jur de 380.000 de motociclete pe an și are o bază mare de fani în țările dezvoltate, aceasta s-ar putea dovedi o sarcină dificilă, care ar putea crea probleme companiei.