Lanţul olandez de supermarketuri Ahold Delhaize, care deține în România magazinele Mega Image, se îndreaptă către energia regenerabilă şi reduce temperatura în magazinele sale, pentru a compensa creşterea preţurilor la energie, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Şefii companiilor energetice şi oficialii din Europa au cerut companiilor şi gospodăriilor să economisească energia şi să adopte planuri de urgenţă, astfel încât să reducă dependenţa de importurile de gaze, dacă vor exista perturbări ale livrărilor, în urma războiului din Ucraina.

Ahold – proprietarul a peste 20 branduri de retail, inclusiv Albert Heijn în Ţările de Jos şi Stop & Shop în Statele Unite – este printre cei care reduc utilizarea electricităţii, în condiţiile în care preţul gazelor naturale ar urma să rămână ridicat în următorii ani.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

De asemenea, companiile sunt sub presiune din partea consumatorilor şi investitorilor pentru a folosi mai multă energie regenerabilă şi a face mai puţină risipă, astfel încât să se îndeplinească obiectivele climatice.

“Vrem să arătăm consumatorilor atitudinea noastră proactivă. Pe de altă parte, într-adevăr economisim bani, ceea ce ne permite să ajutăm consumatorii să facă economii”, a afirmat directorul financiar al Ahold, Natalie Knight, pentru Reuters. 

Oficialul a adăugat că firma a instalat “un număr imens de panouri solare” la magazinele sale şi a redus temperatura. 

De exemplu, “la centrul de distribuţie Albert Heijn sunt aproape 5.500 de panouri solare pe acoperiş, astfel încât într-o singură locaţie obţinem o cantitate de energie care ar ajunge pentru 900 de gospodării din Ţările de Jos”, a explicat Knight.

Şi retailerii SPAR Austria şi Carrefour au anunţat că îşi reduc consumul de energie.

“În Delhaize Belgia am făcut lucruri și în ceea ce privește iluminatul în parcări și ne-am asigurat că temperatura este mai degrabă la 19 grade decât la 21 de grade, cum este tradițional”, a spus Knight. “Dacă vă uitați la alte magazine, facem lucruri cu tehnologiile, cu iluminatul cu LED-uri.”