Lanțul de supermarketuri Ahold Delhaize, care deține în România brandul Mega Image, trece la panouri solare şi reduce temperatura în magazine pentru a economisi energie

ahold Delhaize Sursa foto: Dreamstime

Lanţul olandez de supermarketuri Ahold Delhaize, care deține în România magazinele Mega Image, se îndreaptă către energia regenerabilă şi reduce temperatura în magazinele sale, pentru a compensa creşterea preţurilor la energie, transmite Reuters.

Şefii companiilor energetice şi oficialii din Europa au cerut companiilor şi gospodăriilor să economisească energia şi să adopte planuri de urgenţă, astfel încât să reducă dependenţa de importurile de gaze, dacă vor exista perturbări ale livrărilor, în urma războiului din Ucraina.

Ahold – proprietarul a peste 20 branduri de retail, inclusiv Albert Heijn în Ţările de Jos şi Stop & Shop în Statele Unite – este printre cei care reduc utilizarea electricităţii, în condiţiile în care preţul gazelor naturale ar urma să rămână ridicat în următorii ani.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

De asemenea, companiile sunt sub presiune din partea consumatorilor şi investitorilor pentru a folosi mai multă energie regenerabilă şi a face mai puţină risipă, astfel încât să se îndeplinească obiectivele climatice.

“Vrem să arătăm consumatorilor atitudinea noastră proactivă. Pe de altă parte, într-adevăr economisim bani, ceea ce ne permite să ajutăm consumatorii să facă economii”, a afirmat directorul financiar al Ahold, Natalie Knight, pentru Reuters. 

Oficialul a adăugat că firma a instalat “un număr imens de panouri solare” la magazinele sale şi a redus temperatura. 

De exemplu, “la centrul de distribuţie Albert Heijn sunt aproape 5.500 de panouri solare pe acoperiş, astfel încât într-o singură locaţie obţinem o cantitate de energie care ar ajunge pentru 900 de gospodării din Ţările de Jos”, a explicat Knight.

Şi retailerii SPAR Austria şi Carrefour au anunţat că îşi reduc consumul de energie.

“În Delhaize Belgia am făcut lucruri și în ceea ce privește iluminatul în parcări și ne-am asigurat că temperatura este mai degrabă la 19 grade decât la 21 de grade, cum este tradițional”, a spus Knight. “Dacă vă uitați la alte magazine, facem lucruri cu tehnologiile, cu iluminatul cu LED-uri.”

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: