Lidl România vrea să crească ponderea produselor din proteine vegetale la 15%, în raport cu sursele de proteine animale, până în 2030

lidl, retailer, magazin

Retailerul Lidl România și-a propus își propune să crească ponderea surselor de proteine vegetale, în raport cu sursele de proteine animale la 15% până în 2030, transmite compania, într-un comunicat de presă.

Acestea includ leguminoase, nuci, semințe și alternative vegane pentru carne, ouă și pește. Începând cu 2025, Lidl România va raporta anual distribuția proteinelor pentru a asigura transparența.

Fibrele alimentare sunt esențiale pentru o viață lungă și sănătoasă.. Până în 2030, Lidl România își propune să crească proporția de cereale integrale în produsele sale la 20% (an de referință: 2023). Lidl va oferi, de asemenea, cel puțin o opțiune pe bază de cereale integrale pentru toate categoriile relevante de produse, până în 2030.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

Compania are ca obiectiv internațional creșterea proporției de produse pe bază de plante vândute cu 20% până în 2030 (an de referință: 2023). Acest obiectiv va fi atins prin intervenții specifice în categoriile de surse de proteine, cereale integrale și fructe și legume. Începând din 2025, Lidl va raporta anual progresele sale, punând datele la dispoziția publicului. Retailerul alimentar urmează metodologia WWF de promovare a dietelor conștiente și sănătoase.

Georgiana Radu, Director Național de Achiziții și Marketing în cadrul Lidl România, explică: „Pentru a hrăni o populație mondială în creștere într-un mod sănătos și respectând limitele planetei, o transformare a sistemului alimentar global este esențială. Lidl și-a luat deja angajamentul să contribuie la acest obiectiv, în urmă cu mulți ani – pe baza logicii științifice a Dietei Alimentare Pentru Sănătate Planetară. Alături de WWF, în calitate de partener cu expertiză în acest domeniu, ne dorim să avem un impact și mai mare în viitor și să le oferim clienților noștri o selecție în continuă creștere de alternative sănătoase, mai sustenabile, la cel mai bun raport calitate preț, așa cum obișnuim deja .”

Mariella Meyer din cadrul WWF Elveția adaugă: „Suntem bucuroși de alinierea Lidl la Dieta Alimentară Pentru Sănătate Planetară și de utilizarea metodologiei WWF Planet-Based Diets Retailer. Acesta este un pas crucial în transformarea sistemului alimentar, care este motorul numărul unu al pierderii vieții sălbatice și a biodiversității. Concentrându-se pe mai multe opțiuni bazate pe plante, Lidl prioritizează atât sănătatea oamenilor, cât și cea planetară. Sperăm ca acest lucru să îi inspire și pe alți retaileri să urmeze exemplul și să se concentreze mai mult pe alegerile bazate pe plante în comparație cu cele bazate pe animale.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.