Mam Bricolaj vrea să deschidă 12 magazine noi în cinci ani, majoritatea în marile orașe regionale

Cristian Gavan Sursa foto: Mam Bricolaj

Compania românească Mam Bricolaj ia în calcul pentru următorii cinci ani dezvoltarea rețelei de magazine până la un număr de 12 magazine la nivel național, în Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în București. Mam Bricolaj  a raportat în prima jumătate din 2021 afaceri de 25 de milioane de lei, în creștere cu 48% față de S1 2020 și cu un profit net de jumătate de milion de lei. La jumătatea anului trecut, compania avea 134 de angajați, aproape dublu comparativ cu S1 2020.

Pe 21 ianuarie 2022, Mam Bricolaj a împlinit primul an de la listarea pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB).

În primul an de prezență pe piața AeRO, Mam Bricolaj și-a crescut cu 20% numărul de clienți și a investit într-un nou magazin în București.  Acțiunile Mam au deschis sezonul listărilor din 2021, iar compania are în prezent o capitalizare de 47 milioane de lei (9,4 milioane de euro). Compania a finalizat investiția într-un nou magazin în București și a câștigat un client nou la fiecare cinci deja existenți, respectiv o creștere de 20% a numărului de clienți. Numărul tranzacțiilor a crescut cu 22%, iar valoarea cumpărăturilor efectuate și a serviciilor solicitate aferente unui bon mediu per tranzacție a fost cu 12% mai mare decât anterior listării.

În primul an de la listare, investitorii de pe piața AeRO au tranzacționat aproape 1,3 milioane de acțiuni Mam Bricolaj. Valoarea totală a tranzacțiilor realizate în această perioadă cu acțiunile companiei a fost de 30,1 milioane de lei.

„Listarea pe piața de capital a fost o decizie foarte bună, pentru că ne-a adus mult mai multă vizibilitate și, pe lângă investitorii care au venit alături de noi, am câștigat foarte mulți clienți și furnizori, care și-au dat seama de calitatea business-ului nostru și de capacitățile companiei. Cel mai important lucru atunci când ești listat pe bursă este că, fiind o companie auditată, totul este transparent și la vedere, iar investitorii caută transparență și seriozitate ca să vină către tine și să-ți dea din banii lor pentru investiții și dezvoltare”, spune Cristian Găvan, fondator și director general al MAM Bricolaj.

În opinia sa, bursa este cea mai bună soluție pentru companiile care au în plan extinderea rapidă, pentru că vine la pachet cu o infuzie de resursă financiară, rezultată din încrederea investitorilor în planurile tale, în compania ta. „Listarea vine la pachet cu vizibilitate și cu ajutor din partea investitorilor care sunt lângă tine pe termen lung. Recomand tuturor antreprenorilor care își doresc o companie puternică să se listeze pe bursă, pentru că acest lucru te forțează să fii mai bun, mai eficient, mai competitiv în piață și, în consecință, te face mai profitabil și cu orizonturi de dezvoltare mai mari”, mai explică Cristian Găvan.

Mam Bricolaj a fost înființată în 2011 de Cristian Găvan, având ca principale direcții de business comercializarea de materiale și accesorii de mobilă și produse conexe, bricolaj în mobilă și oferirea de servicii de proiectare în mobilă. În prezent, compania operează trei magazine în București (Morarilor, Luica, Prelungirea Ghencea) și un magazin online.

Cristian Găvan, deține 67,34% din acțiunile companiei, iar restul acțiunilor sunt deținute de persoane fizice și juridice, conform ultimelor date disponibile.

Compania a raportat o cifră de afaceri de 24,9 milioane de lei la încheierea primului semestru al 2021, cu 47,7% mai mare decât în perioada similară a anului trecut.

Sursa foto: Mam Bricolaj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *