O versiune complet electrică a viitorului SUV Grecale, bazată pe o versiune revizuită a platformei Giorgio dezvoltată de Fiat Chrysler Automobiles, va fi adăugată după lansarea versiunii cu motor cu ardere internă din această vară, dezvoltată pe platforma Giorgio utilizată inițial pentru SUV-ul Alfa Romeo Stelvio și sedanul Giulia.
Pentru Grecale complet electric, care va fi lansat în 2023, platforma Giorgio va fi reproiectată de Maserati. Acesta va folosi probabil o arhitectură de 800 de volți, cu timpi de încărcare mai scurți în comparație cu arhitectura de 400 de volți utilizată în majoritatea vehiculelor electrice astăzi.
Până acum, doar Porsche, Hyundai și Kia au folosit arhitecturi de 800 de volți pentru mașinile de serie. Maserati intenționează să folosească arhitectura de 800 de volți pe versiunea complet electrică a supercar-ului MC20, care va fi prezentat în acest an.
Grecale, al doilea SUV al Maserati după Levante, urma să fie lansat în 2021. Dar penuria de semiconductori a amânat-o până în acest an.
Mai multe detalii despre viitoarele oferte ale Maserati sunt de așteptat să fie dezvăluite pe 1 martie, când Tavares va prezenta primul plan strategic al Stellantis, creat în ianuarie 2021 în urma fuziunii dintre FCA și PSA Group.