Licitația de 1,9 miliarde lei pentru repararea ultimilor 45 de kilometri de șină de tramvai din București este contestată la CNSC. O firmă din Sibiu, Proiect Consult a cerut luni, în contestația depusă la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor suspendarea procedurii de achiziție până la soluționarea unei clarificări. Miercuri, 22 martie este termenul pentru deschiderea ofertelor la mega licitația PMB pentru 15 loturi proiectare și execuție.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contestația firmei din Sibiu la licitația PMB :

Cel mai mare contract din cele 15 loturi este cel pentru Lotul 1 cu o lungime de 18 kilometri și o valoare de 745 milioane lei, rută care include bulevardele Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, calea Călărașilor și Corneliu Coposu. Următorul contract ca valoare este lotul 4 cu 7 kilometri de linie pe Calea Griviței, Ion Mihalache și Bulevardul Bucureștii Noi. 

Chiar dacă este depusă o contestație, viceprimarul Capitealei, Stelian Bujduveanu a confirmat că procedura merge înainte cu deschiderea ofertelor miercuri : ,,Continuăm investițiile în modernizarea infrastructurii de transport public și în acest an. Peste 2 miliarde de lei sunt alocate pentru lucrări de modernizare a șinelor de tramvai, iar alte 300 milioane de lei au fost deja alocate STB pentru lucrări de modernizare a flotei de transport. Astăzi se deschid ofertele depuse de câteva mari consorții în construcții, la licitația organizată de Primăria Capitalei pentru modernizarea șinelor de tramvai. Este vorba despre lucrări de reabilitare a aproximativ 50 km de cale de rulare a tramvaielor. Distinct de acest proiect de investiții, STB va începe lucrările de modernizare a liniei 5, pe Bd. Barbu Văcărescu, tronsonul cuprins între Bd Aerogării și Șoseaua Ștefan cel Mare. După desemnarea câștigătorilor vor începe lucrările de proiectare (șase luni) iar apoi execuția (maxim 12 luni). Proiectul de investiții este împărțit în 15 loturi și va rezolva probleme din zone precum Lizeanu, Bd. Barbu Văcărescu, Calea Călărași și Bd. Pache Protopopescu Important ! Pe noile tronsoane modernizate vor circula numai tramvaie noi!”

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Liniile de tramvai a căror infrastructură va fi reabilitată leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate precum: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Pache Protopopescu, str. Traian, str. Grigore Cobălcescu, Bd. Gloriei, str. Vasile Lascăr, Lizeanu, bd. Lacul Tei, șos. Petricani, bd. Dimitrie Pompeiu, bd. Mărășești, bd. Expoziției, bd. Camil Ressu, Bd. Barbu Văcărescu, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Bd. Chișinău, etc.