Mega licitația pentru modernizarea liniilor de tramvai din București, contestată la CNSC/PMB trebuie să deschidă miercuri ofertele pentru 45 de kilometri de șină veche

STB Tramvaie

Licitația de 1,9 miliarde lei pentru repararea ultimilor 45 de kilometri de șină de tramvai din București este contestată la CNSC. O firmă din Sibiu, Proiect Consult a cerut luni, în contestația depusă la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor suspendarea procedurii de achiziție până la soluționarea unei clarificări. Miercuri, 22 martie este termenul pentru deschiderea ofertelor la mega licitația PMB pentru 15 loturi proiectare și execuție.

Contestația firmei din Sibiu la licitația PMB :

Cel mai mare contract din cele 15 loturi este cel pentru Lotul 1 cu o lungime de 18 kilometri și o valoare de 745 milioane lei, rută care include bulevardele Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, calea Călărașilor și Corneliu Coposu. Următorul contract ca valoare este lotul 4 cu 7 kilometri de linie pe Calea Griviței, Ion Mihalache și Bulevardul Bucureștii Noi. 

Chiar dacă este depusă o contestație, viceprimarul Capitealei, Stelian Bujduveanu a confirmat că procedura merge înainte cu deschiderea ofertelor miercuri : ,,Continuăm investițiile în modernizarea infrastructurii de transport public și în acest an. Peste 2 miliarde de lei sunt alocate pentru lucrări de modernizare a șinelor de tramvai, iar alte 300 milioane de lei au fost deja alocate STB pentru lucrări de modernizare a flotei de transport. Astăzi se deschid ofertele depuse de câteva mari consorții în construcții, la licitația organizată de Primăria Capitalei pentru modernizarea șinelor de tramvai. Este vorba despre lucrări de reabilitare a aproximativ 50 km de cale de rulare a tramvaielor. Distinct de acest proiect de investiții, STB va începe lucrările de modernizare a liniei 5, pe Bd. Barbu Văcărescu, tronsonul cuprins între Bd Aerogării și Șoseaua Ștefan cel Mare. După desemnarea câștigătorilor vor începe lucrările de proiectare (șase luni) iar apoi execuția (maxim 12 luni). Proiectul de investiții este împărțit în 15 loturi și va rezolva probleme din zone precum Lizeanu, Bd. Barbu Văcărescu, Calea Călărași și Bd. Pache Protopopescu Important ! Pe noile tronsoane modernizate vor circula numai tramvaie noi!”

Liniile de tramvai a căror infrastructură va fi reabilitată leagă zone importante ale orașului și se află pe artere intens circulate precum: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călărașilor, Bd. Corneliu Coposu, Bd. Pache Protopopescu, str. Traian, str. Grigore Cobălcescu, Bd. Gloriei, str. Vasile Lascăr, Lizeanu, bd. Lacul Tei, șos. Petricani, bd. Dimitrie Pompeiu, bd. Mărășești, bd. Expoziției, bd. Camil Ressu, Bd. Barbu Văcărescu, Bd. Bucureștii Noi, Calea Griviței, Bd. Ion Mihalache, Bd. Chișinău, etc.

Comentarii

  1. Tati, până nu vad ceva concret făcut, nu mai cred nimic . Punct. Deja de 3 ani suntem la nivel de “am semnat, am propus , am aprobat”. Nimic concret. Vorbe doar.

    • “Tati”, cum spun gherțoii ca tine, lucrurile bune iau timp, și mai mult timp când ești constant blocat de toți paraziții din PNL/PSD ce-ți pun bețe în roate numai ca realizările tale să nu ajungă undeva. Ia drept exemplu consiliul local al sectorului 1.

      • Gigele, de 3 ani capitala cade în continuare. Nu se mai poate cu această caricatură de primar. Ce lucruri bune Gigele? Că nu văd nimic…el plânge că mai vrea un mandat în care să ciufulească bărzoiu. De când e primar: apă caldă și căldură nu, gunoi cât se poate, câini vagabonzi și șobolani, mizerie, decădere. Nu are absolut nicio realizare. Zero. Barat. Tramvaiele sunt de pe fosta administrație odată cu noile Mercedes Citaro Hybrid. Deci nu are vreun merit. Și așa sunt niște hârburi aceste tramvaie, stb se plânge de ele, noaptea stau și le repară că să iasă ziua. Bun, revenind. Bucureștiul s_a întors 25 ani în urmă. Regret pe Băsescu, a fost cel mai bun primar al Bucureștiului și cel mai bun președinte. Punct.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *