Vânzările Mercedes-Benz au crescut cu 6% în trimestrul doi din 2023, la 515.700 vehicule, comparativ cu perioada similară din 2022, arată cifrele publicate marţi de producătorul german de maşini de lux, în urma majorării cererii de maşini electrice, transmit Reuters şi DPA, citat de Agerpres.
Datele vin pe fondul performanţei solide înregistrate pe piaţa internă. În perioada aprilie-iunie 2023, livrările Mercedes-Benz au urcat cu 23%, la 58.600 vehicule, pe piaţa din Germania. Per total, în Europa au fost vândute 157.100 maşini Mercedes-Benz.
Asia rămâne cea mai importantă piaţă a Mercedes-Benz, vânzările au ajuns la 239.200 unităţi, din care 183.600 în China. În America de Nord compania a raportat un avans al vânzărilor de 3%, la 98.800 unităţi.
Vânzările de maşini alimentate pe baterii au urcat cu 123% în trimestrul doi din 2023, la 56.300 unităţi.
De asemenea, în primul semestru din 2023, livrările Mercedes-Benz au crescut cu 5%, la aproape 1,02 milioane de vehicule, comparativ cu perioada similară din 2022. Vânzările de maşini alimentate pe baterii au reprezentat peste o zecime din totalul vânzărilor, situându-se la 102.600 unităţi.
În funcţie de condiţiile de pe piaţă, Mercedes-Benz vrea ca până în 2030 să vândă doar maşini electrice.