Mercedes-Benz Trucks prezintă noul camion electric eActros 600, un pas înainte către un viitor complet electric

eActros600, camion electric Sursa: Mercedes

Mercedes-Benz Trucks, divizia europeană a producătorului de vehicule comerciale Daimler Truck, a prezentat marți, în premieră, camionul electric de mare tonaj eActros 600, a cărui producție de serie este planificată pentru sfârșitul anului 2024, scrie Reuters. Acesta este un pas înainte pentru compania auto către un viitor complet electric.

Acesta va fi produs pe linia de asamblare existentă a Mercedes-Benz Trucks din Woerth am Rhein, Germania, în paralel cu vehiculele diesel.

Compania construiește în prezent o flotă de aproximativ 50 de vehicule prototip pentru a fi testate cu clienții, a precizat aceasta.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Daimler Truck vizează vânzări cu emisii zero de 60% până în 2030, dar mai puțin de 0,3% din vânzările din perioada ianuarie-iunie a acestui an se încadrează în această categorie, deoarece lipsa infrastructurii de încărcare și prețul ridicat al modelelor electrice împiedică vânzările.

Prețul de achiziție al modelului eActros 600 este de 2,5 ori mai mare decât al echivalentului său diesel.

Cu toate acestea, economiile de energie electrică față de combustibil și beneficiile oferite de sprijinul guvernamental înseamnă că investiția se amortizează după cinci ani de condus, a declarat Daimler Trucks, adăugând că ar putea oferi un anumit sprijin financiar pentru clienții mai mici pentru a ajuta la trecerea la electricitate.

Capacitatea de peste 600 de kilowați-oră a bateriei litiu-fosfat de fier înseamnă că, în cea mai mare parte, șoferii nu vor avea nevoie să se încarce toată ziua, deoarece aproximativ 60% din călătoriile pe distanțe lungi ale șoferilor de camioane Mercedes-Benz din Europa sunt sub 500 de kilometri, a precizat compania într-un comunicat de presă.

Bateriile încărcate la 20% din capacitate au nevoie de 30 de minute pentru a ajunge la o încărcare de 80%, a adăugat aceasta.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: