Meta reduce prețurile pentru abonamentele la Facebook şi Instagram din UE cu 40%, pentru a satisface cerinţele de reglementare regionale

Apple, telefon, aplicatii, smartphone Foto: Pexels

Meta a anunţat o reducere de 40% a preţului abonamentelor fără reclame pentru utilizatorii platformelor sale de socializare în Uniunea Europeană, în încercarea de a se conforma cerinţelor de reglementare din regiune, transmite CNBC, conform News.ro.

Compania a confirmat marţi, într-un articol pe blog, că utilizatorii europeni vor putea, de asemenea, accesa gratuit Facebook şi Instagram dacă acceptă să vizualizeze reclame bazate pe un set minim de date personale.

Iniţial, Meta a lansat în octombrie 2023 un serviciu de abonament fără reclame, ca urmare a unei reglementări UE menite să limiteze practicile anti-concurenţiale ale companiilor de tehnologie. Acest serviciu a apărut şi în urma unei amenzi de peste 400 milioane de dolari pentru încălcarea legislaţiei privind protecţia datelor în UE.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Potrivit Meta, preţul abonamentului lunar a scăzut de la 9,99 euro la 5,99 euro pentru utilizatorii desktop şi de la 12,99 euro la 7,99 euro pentru cei care accesează aplicaţiile prin iOS şi Android.

Utilizatorii care aleg opţiunea gratuită vor vizualiza reclame mai puţin relevante, bazate doar pe câteva puncte de date, cum ar fi vârsta, genul, locaţia şi interacţiunile cu reclamele.

Meta a întâmpinat provocări semnificative în lansarea serviciilor noi în UE, comparativ cu zonele mai puţin reglementate, precum SUA. În 2023, de exemplu, Meta a întârziat aproape jumătate de an lansarea aplicaţiei Threads în UE după ce aceasta a fost disponibilă în SUA vara trecută.

Pedro Pavón, director global de politici al Meta, a declarat că practica de a oferi reclame personalizate reprezintă ”fundamentul unui internet modern, gratuit” şi permite oamenilor să se conecteze cu brandurile şi produsele cele mai relevante pentru ei într-un mod simplu şi non-intruziv.

”De aceea, mă aştept ca, chiar şi atunci când au de ales, cei mai mulţi oameni să aleagă serviciul nostru de reclame personalizate”, a adăugat Pavón într-o postare pe LinkedIn.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.