Retailerul Metro a anunțat miercuri că lansează un nou concept de magazine, LaDoiPași Extra, cu suprafețe care ajung la 200 de metri pătrați, magazine gândite pentru comunitățile urbane și peri-urbane.
Retailerul anunță că testează deja conceptul și are 30 de astfel de magazine în București.
Noul format completează portofoliul pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPași, care astăzi depășește 2.400 de magazine.
„LaDoiPași Extra este pasul firesc pe care METRO îl face pe baza experienței acumulate cu franciza La DoiPași. Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audiența diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante și avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-țintă. Abordarea strategică este și de a crea, prin LaDoiPași Extra, un liant între clienții noștri din HoReCa și segmentul de conveniență, prin integrarea unor soluții personalizate food-to-go și ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali”, a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al Metro Convenience România, compania care operează LaDoiPași Extra.
Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60 – 200 mp și propun o varietate extinsă de produse alimentare și non-alimentare, cu focus pe soluții tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.