Ministerul Transporturilor poate semna cu asocierea GulermakSomet contractul pentru proiectarea și execuția Magistralei M6, secțiunea II BăneasaAeroport Otopeni. Turcii de la Gulermak, asociați cu Somet, constructor român specializat în lucrări feroviare, au câștigat contractul de 1,3 miliarde lei, iar contracandidații Alsim Alarko (constructorul primei secțiuni până la Băneasa) și Dogus nu au depus contestații, potrivit surselor Economedia. Somet este unul dintre constructorii români care lucrează la stația Tudor Arghezi din sectorul 4 pe M2 BerceniPipera.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Metrorex a desemnat asocierea Gulermak Somet câștigătoare a licitației pe 28 februarie, iar 10 martie a fost ultima zi în care se puteau depune contestații, așa cum s-a întâmplat pentru M1 Cluj-Napoca unde Dogus a depus contestație la CNSC. Contractul de aproximativ 1,3 miliarde lei este finanțat dintr-un credit luat în 2010 de la Banca Japoniei și acoperă lucrările pentru structura ultimelor șase stații (nu este un contract la cheie precum metroul din Cluj-Napoca). Durata de proiectare și execuție este de 4 ani.

Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni). Proiectare și execuție lucrări structură de rezistență pentru Lotul 1.2: Tokyo – Aeroport Otopeni”, pe baza criteriului de atribuire „Cel mai bun raport calitate – preț”.  Câștigătorul procedurii de atribuire este Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Inşaat Ve Taahhüt A.S.-Somet SA. Informarea privind rezultatul procedurii de atribuire a fost transmisă astăzi, 28.02.2023, ora 14.30 în Sistemul de Achiziții Publice (SEAP). Valoarea contractului este de 1.278.415.271,87 lei, fără TVA. Sursele de finanțare ale contractului sunt asigurate de la bugetul de stat și fonduri externe rambursabile – credit extern JICA. Durata estimată a contractului este de 48 luni de la data emiterii Ordinului de Începere. Lotul 1.2: Tokyo – Aeroport Otopeni al Magistralei 6 are următorii indicatori tehnici7,6 km, 6 stații (cu următoarele denumiri: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni) și va completa lucrările pentru realizarea întregii linii de metrou care face legătura dintre stația de metrou 1 Mai existentă și Aeroportul Otopeni. Proiectul Magistrala 6 “Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă” cu o lungime totală de 14,2 km și 12 stații de metrou contribuie, prin realizarea sa, la dezvoltarea economiei regionale și îmbunătățirea mediului urban prin reducerea blocajelor de trafic, a accidentelor rutiere și a poluării aerului, fiind un proiect de utilitate publică de interes național”, anunța în urmă cu două săptămâni Metrorex. 

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

La începutul verii se așteaptă intrarea în șantier a constructoruluin Alsim Alarko pe prima secțiune a M6 1 MaiBăneasa (Stația Tokyo).