Dacia îl numește pe românul Mihai Tănase noul director de marketing al mărcii în România și Republica Moldova, începând de la 1 septembrie 2024, potrivit unui comunicat de presă al companiei. El îi va raporta direct lui Mihai Bordeanu, Director General Automobile Dacia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Absolvent al Copenhagen Business Academy, cu o diplomă în Design Multimedia și Comunicare, Mihai Tănase și-a început cariera în domeniul auto în cadrul BMW Group România, unde a ocupat funcția de Online Strategy Manager. În 2016 s-a alăturat echipei Renault Commercial Roumanie, în calitate de Head of Digital & CRM pentru mărcile Dacia și Renault. În octombrie 2020 a fost promovat Marketing Digital VN & AS Senior Manager la nivel de Cluster South Eastern Europe (România, Bulgaria și Republica Moldova)”, potrivit unei informări de presă.

De la 1 martie 2023 până la 31 august 2024 a fost expatriat în Franța, ocupând funcția de sales performance & launching manager Dacia.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie