Ministerul Finanțelor a scos în SICAP un contract de 1,9 milioane lei, pe doi ani, pentru prestarea serviciilor de creație grafică, materiale de promovare a activității instituției și servicii de promovare pe conturile de social media administrate de minister, cu precădere pentru programele de cumpărare de către populației a titlurilor de stat, în cadrul programelor Tezaur și Fidelis.
Dincolo de descrierea generică, instituția explică, în caietul de sarcini, ce are nevoie. Astfel, contractul este împărțit în trei loturi, după cum urmează:
LOTUL I: Lotul I – Servicii de creație și execuție grafică
- Creare manual de identitate vizuală pentru programul Tezaur
- Creare manual de identitate vizuală pentru programul Fidelis
- Creație și execuție grafică materiale de promovare
- Clip video cu voice over cu durata de 30 secunde
- Clip video cu voice over cu durata de 2 minute
- Animații video
LOTUL II: Materiale de promovare
- Spider
- Roll-up
- Broșură
- Pliante
- Afișe
- Revistă\Catalog
- Agendă
- Set pix și stilou
- Mapă pentru documente
- Blocnotes
- Suport pahare
- Calendar
LOTUL III: Servicii de promovare pe platformele de social media
- Servicii de promovare pe platformele Facebook și Instagram
- Servicii de promovare pe platforma Twitter
- Servicii de promovare pe platforma Youtube.
În continuare, MF vine și cu precizări privind timpii estimați de muncă, după cum urmează: „Creare manual de identitate vizuală program Tezaur – 1 activitate, Creare manual de identitate vizuală program Fidelis – 1 activitate, Creație și execuție grafică materiale de promovare – 2300 ore, Clip video cu voice over cu durata de 30 secunde – 60 buc., Clip video cu voice over cu durata de 2 minute – 20 buc., Animații video – 20 buc.”.
Firma ce va fi selectată va trebui să vină la MF cu trei propuneri de concept creativ și de concept grafic pentru fiecare din programele Fidelis și Tezaur, precum și cu trei propuneri de slogan. Dintre toate acestea, Finanțele vor alege ce le place.
Licitația pentru selectarea agenției/agențiilor de publicitate se va ține în 24 martie, departajarea ofertelor urmând să se facă în funcție de preț, de experiența echipei de proiect și de impactul asumat al postărilor din social media.