Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT), alături de Alianţa pentru Turism, invită românii să nominalizeze orașele care le plac, pentru a fi nominalizate  în cadrul competiției Destinația anului 2022, unde ministerul și alianța sunt partenere. Scopul competiției este popularizarea locurilor emblematice ale României în mediul online,.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Invit toţi românii să nominalizeze, în această primă etapă a competiţiei, oraşele şi localităţile turistice pe care le iubesc şi vor să le vadă incluse în topul destinaţiilor cele mai mai atractive din ţara noastră! Preferinţele pot fi exprimate până pe data de 10 aprilie, atunci când se va stabili podiumul pe categorii şi regiuni istorice”, a declarat ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, potrivit unui comunicat al MAT citat de Agerores.

Până în acest moment, au fost înregistrate mii de nominalizări pe www.destinatiaanului.ro.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

La categoria “City Break”, pe lângă Oradea, Iaşi sau Brăila, finaliste ale ediţiei de anul trecut, mulţi români recomandă Braşovul, Clujul, Timişoara, Sibiul, Alba Iulia, dar şi Craiova, Târgovişte, Brăila, Tulcea, Hunedoara şi Piatra Neamţ.

Surprize apar şi la categoria “Localităţi turistice”, unde nume noi ca Valea Doftanei, Brezoi, Sfântul Gheorghe (Delta Dunării), Rimetea, Breb, Slănic Moldova sau Vatra Dornei au strâns cele mai multe recomandări până acum.

Cele 6 destinaţii cu cele mai mari scoruri vor beneficia ulterior de promovare naţională intensă în lunile mai-august atât pe social media, cât şi prin emisiunile Destinaţia Anului difuzate pe Prima TV.

În următoarea etapă, juriul prezidat de Dragoş Anastasiu (Alianţa Pentru Turism) va acorda voturile celor mai atractive destinaţii pe baza înscrierilor şi ale unor criterii care cuprind investiţiile făcute în infrastructura turistică şi acţiunile de comunicare realizate în ultimii doi ani. Votul juriului va conta pentru 1/3 din scor, iar numărul nominalizărilor pentru celelalte doua treimi.