Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu i-a cerut explicații șefului Companiei de Drumuri, Cristian Pistol privind pasarela pietonală de pe Centura București, un exemplu clasic pentru lucrare a la ,,Dorel” problemă care, doar după ce a ajuns în presă a fost remediată, deși CNAIR prin Direcția Regională București și Poliția Rutieră Ilfov ar fi trebuit să semnaleze rapid problema care i-a pus în pericol pe șoferii care au trecut prin zonă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Invitat la Antena 3, Sorin Grindeanu a recunoscut că este o lucrare prost făcută, o lipsă de sincronizare între proiectul de modernizare (reziliat) de pe Centură și contractul pentru execuția pasarelei pietonale, dar spune că lucrarea nu este terminată, iar problema a fost remediată miercuri : ,,Am văzut fotografia ieri, la dumneavoastră în presă și mulțumesc celor care au făcut fotografia… l-am chemat pe directorul CNAIR…Realizator : Este lucrarea unui Dorel ? Sorin Grindeanu : Dacă ar fi singura lucrare a unui Dorel…din ultimii 30 de ani nici n-ar fi rău, dar da, este lucrarea unui Dorel. Am discutat ieri cu cei de la CNAIR, înțeleg că au reparat toată această chestiune legată de linii (n.r marcaje), dar lucrarea nu este gata, nu e terminată, asta e explicația pe care mi-au dat-o cei de la CNAIR, pentru că, altfel, pare că am vrut să facem sau au vrut să facă o pasarelă care pleacă de nicăieri și duce nicăieri. Nu, ea trebuie să continue pe părțile laterale, deci va fi mai lungă”.

Problema pasarelei către nicăieri a fost semnalată încă de duminică într-o postare a Asociației România fără Gropi :

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Contractele pentru pasaje pietonale pe Centura București (pasaje cu scări nu cu elevatoare) au fost lansate în licitație în 2021 (detalii aici). Pasaje pietonale, dar subterane și cu lifturi vor fi construite pe DN 2 la Voluntari. Centura București are o lungime de 72 de kilometri, însă doar 20 sunt modernizați, lărgiți și recepționați la 4 benzi (tronsonul Chitila – DN 2). Pe segmentul de 9 kilometri dintre A1 și Chtila s-a ajuns la o situație absurdă, de repunere în contract a constructorului Delta ACM (preluat de Primăria sector 3), după cum Economedia a scris aici.