Nestlé apelează la compania de software SAP și își automatizează procesele de business

Nestle Sursa foto: Nestle.com

Producătorul german de soluţii software de business SAP se va ocupa de digitalizarea companiei Nestlé, de la analize avansate și customer experience, la sustenabilitate și managementul resurselor umane, arată un comunicat de presă.

„Pentru a asigura o tranziție lină, fără întreruperi, către o infrastructură mai dinamică, mai fiabilă și mai scalabilă, Nestlé a ales soluția RISE with SAP – o ofertă completă de software ERP, concepută pentru a ajuta companiile să profite de cloud computing în sistemele lor de bază. Nestlé este acum în măsură să automatizeze procesele de business în cadrul operațiunilor sale, să creeze modele de afaceri inovatoare la scară globală și să obțină o mai mare agilitate și reziliență. În plus, toți cei 275.000 de angajați ai Nestlé beneficiază de un singur punct de acces în toate aplicațiile SAP, reducând timpul și eforturile necesare pentru managementul sistemelor IT”, se transmite în comunicat.

Cu ajutorul SAP Services and Support, incluzând servicii SAP MaxAttention și grupul SAP Solution Delivery Center, Nestlé a închis nouă centre de date și peste 10.000 de servere. Astfel, a putut migra mii de aplicații, 300 de instanțe de software SAP și mai bine de 1.200 TB de date în cloud. Dincolo de natura complexă a proiectului, acesta a fost livrat la timp, fără depășiri de buget și fără perturbări aduse business-ului.

Potrivit comunicatului, transformarea sistemelor de resurse umane a fost prioritară pentru Nestlé, compania alegând SAP SuccessFactors pentru a automatiza și standardiza procesele care susțin întregul demers, de la recrutare și până la pensionare. În plus, Nestlé folosește și SAP Business Technology Platform pentru a furniza extensii personalizate ale SuccessFactors, necesare în situații specifice, precum angajările masive sezoniere. Compania are un proces de angajare mai rapid, dar și un chatbot care vorbește 20 de limbi și care răspunde la mii de întrebări adresate de candidați săptămânal, totul fără intervenția profesioniștilor HR.

„În trecut, sistemele care cedau aveau nevoie de aproximativ șase ore pentru a-și reveni. Asta însemna o pauză nedorită de 6 ore în fabrici și centre de distribuție. În prezent, platformele noastre își revin în mai puțin de 10 minute, astfel că majoritatea utilizatorilor finali nici măcar nu știu că a existat o problemă”, explică Ralf Huebenthal, Global Head of IT Platforms în cadrul Nestlé.

Eficientizarea comenzilor online

Nestlé transmite că îmbunătățește și experiența clienților săi B2B prin eficientizarea plasării comenzilor, a urmăririi acestora și a procesului de facturare. Compania a înlocuit procesele tradiționale de contactare telefonică și a implementat o platformă globală bazată pe SAP Commerce Cloud, care oferă informații despre comenzi în timp real.

„Prin portalul digital de tip self-service, Nestlé îmbunătățește procesele de comenzi și plăți, astfel că retailerii și distribuitorii pot să ajungă în posesia produselor mai rapid și mai simplu. Compania recunoaște importanța oferirii unei experiențe digitale unificate pentru clienți, pentru a putea rămâne competitivă și a îndeplini cerințele tot mai complexe ale consumatorilor. Totodată, implementarea platformei cu ajutorul SAP Commerce Cloud nu doar că aduce beneficii clienților și optimizează procesele interne și flexibilitatea, dar și susține eforturile în direcția sustenabilității, prin eliminarea facturilor pe hârtie și urmărirea mai eficientă a comenzilor.

Sursa foto: Nestle.com

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *