New York Times cumpără jocul online fenomen Wordle

Wordle captura NYT

Cotidianul american New York Times a anunțat achiziționarea Wordle, un joc online care a devenit un adevărat fenomen în doar patru luni, potrivit BFM TV. Creat de inginerul Josh Wardle, jocul constă în identificarea unui cuvânt de cinci litere din doar cinci încercări. Platforma lansează online un singur cuvânt pe zi.

Potrivit New York Times, jocul, lansat în octombrie, nu avea decât 90 de jucători în noiembrie. La începutul lui ianuarie, erau peste 300.000 și, precizează cotidianul, “milioane de persoane joacă în prezent în fiecare zi” Wordle, achiziționat pentru “o sumă de șapte cifre”, sub 5 milioane de dolari, însă.

Achiziția se înscrie în cadrul politicii de diversificare a New York Times. În primele nouă luni ale anului 2021, produsele care nu reprezentau activitatea principală de presă au reprezentat 11% din cifra de afaceri.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Wordle va rămâne gratuit

Pe lângă rubrica de jocuri, NYT propune un abonament pentru rețete de gătit (NYT Cooking) sau platforma audio Audm, disponibilă de asemenea pe bază de abonament. “Acest joc a făcut ceea ce puține jocuri au reușit înaintea lui: ne-a captat imaginația colectivă și ne-a apropiat puțin unul de celălalt”, a comentat Jonathan Knight, manager general New York Times Games.

New York Times a precizat că jocul va rămâne gratuit pentru toți jucătorii, vechi sau noi, și asigurat că configurația sa nu va fi modificată. “Admir de mult timp abordarea Times și calitatea jocurilor sale, precum și respectul cu care tratează jucătorii”, a declarat Josh Wardle. “Valorile lor se potrivesc cu ale mele.”

Cetățean britanic rezident în New York, Josh Wardle a decis inițial să nu monetizeze jocul prin publicitate sau abonamente, înainte de a-l vinde New York Times.