Nike a cumpărat RTFKT, o companie înființată în 2020 și care produce articole digitale precum bascheți a căror autenticitate este garantată de tehnologia blockchain, relatează Bloomberg. Termenii financiari ai acordului nu au fost anunțați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Achiziția este încă un pas care accelerează transformarea digitală a Nike,” a declarat CEO-ul John Donahoe.

Nike pare să investească puternic în viitorul său digital, în ultimele luni. Astfel, compania a depus șase cereri de brevete la U.S. Patent and Trademark Office doar în octombrie, pentru a-și proteja brandul în ceea ce privește “produse virtuale descărcabile” și servicii conexe. În noiembrie, a lansat lumea virtuală Nikeland în metaverse după ce s-a asociat cu platforma de jocuri videi Roblox, unde jucătorii își pot echipa avatarurile cu produse Nike.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Lumile virtuale precum Roblox atrag tot mai multe investiții din industria modei și a marilor firme, oferind companiilor posibilitatea de se conecta cu utilizatori mai tineri.