Nike a cumpărat RTFKT, o companie înființată în 2020 și care produce articole digitale precum bascheți a căror autenticitate este garantată de tehnologia blockchain, relatează Bloomberg. Termenii financiari ai acordului nu au fost anunțați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Achiziția este încă un pas care accelerează transformarea digitală a Nike,” a declarat CEO-ul John Donahoe.

Nike pare să investească puternic în viitorul său digital, în ultimele luni. Astfel, compania a depus șase cereri de brevete la U.S. Patent and Trademark Office doar în octombrie, pentru a-și proteja brandul în ceea ce privește “produse virtuale descărcabile” și servicii conexe. În noiembrie, a lansat lumea virtuală Nikeland în metaverse după ce s-a asociat cu platforma de jocuri videi Roblox, unde jucătorii își pot echipa avatarurile cu produse Nike.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Lumile virtuale precum Roblox atrag tot mai multe investiții din industria modei și a marilor firme, oferind companiilor posibilitatea de se conecta cu utilizatori mai tineri.