Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) anunță că organizează noi webinarii e-Factura, în datele de 7 și 8 februarie.
„Orice schimbare vine la pachet cu o perioadă de adaptare, care poate necesita timp și efort. În tot acest proces, mizăm că o colaborare strânsă va face această tranziție mai accesibilă. Tocmai de aceea, organizăm o serie de webinarii în care să răspundem tuturor întrebărilor care apar pe tema implementării e-Factura. Echipa MF/ANAF va oferi sprijin personalizat, adaptat nevoilor și întrebărilor specifice. Cele 2.000 de locuri la webinariile din 23 și 25 ianuarie s-au epuizat în doar câteva ore. În aceste condiții, pentru a ne asigura că toți cei interesați au posibilitatea să participe, organizăm alte două webinarii pe 7 și 8 februarie. Tematica prezentată va fi aceeași, astfel că este suficient să vă înscrieți la unul singur”, arată Ministerul Finanțelor.
Instituția transmite că cele mai frecvente întrebări, însoțite de răspunsuri, vor fi preluate și integrate în materiale de informare care vor fi publicate ulterior.