Noile reguli legate de parolele Netflix au alimentat un val de înscrieri pe platformă la finalul anului trecut

Netflix filme sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Înscrierile la Netflix au explodat la sfârșitul anului trecut, pe măsură ce clienții și-au creat propriile conturi, impulsionați de măsurile drastice luate de firmă în ceea ce privește schimbul de parole, conform BBC.

Gigantul de streaming a adăugat peste 13,1 milioane de abonamente în cele trei luni încheiate în decembrie.

Acesta a fost cel mai mare număr pentru orice trimestru din 2020, extinzând o serie de creșteri care a început anul trecut.

Netflix a declarat că este încrezător în calea sa de creștere și că plănuiește să crească prețurile.

“Am pus în mare parte creșterile de prețuri în așteptare pe măsură ce am implementat partajarea plătită. Acum că am trecut prin asta, suntem capabili să reluăm abordarea noastră standard”, a declarat co-directorul executiv Greg Peters în cadrul unei convorbiri cu analiștii pentru a discuta despre ultima actualizare trimestrială.

“Declarația sumară ar putea fi: “înapoi la afaceri ca de obicei””.

Mulți dintre noii săi membri au optat pentru cel mai ieftin plan al companiei, fără a fi descurajați de perspectiva de a vedea reclame.

Netflix a declarat că în cele 12 țări în care oferă reclame – care includ unele dintre cele mai mari piețe ale sale, cum ar fi Marea Britanie și SUA – planul a reprezentat 40% din noile înscrieri.

Câștigurile sunt o întorsătură ironică pentru o firmă care a rezistat ani de zile solicitărilor de a vinde reclame, spunând că o astfel de mișcare ar afecta experiența spectatorului și i-ar complica activitatea cu riscuri de confidențialitate și alte probleme.

Dar compania a fost zguduită de o scădere neașteptată a numărului de abonați în prima jumătate a anului 2022, urmată de o scădere a profiturilor, ceea ce a determinat-o să caute noi modalități de a aduce noi telespectatori – și mai mulți bani.

În afară de reclame și de restricționarea parolelor, compania experimentează mai multe evenimente live pentru a atrage noi audiențe.

Marți, a anunțat un contract pe 10 ani, în valoare de 5 miliarde de dolari (3,9 miliarde de lire sterline), pentru a aduce WWE Raw – cel mai popular show săptămânal de wrestling profesionist – pe platformă.

Mulți dintre rivalii săi fac mișcări similare.

Amazon, de exemplu, încearcă să își sporească lista de evenimente sportive în direct. De asemenea, începând din această lună, va începe să afișeze reclame pentru membrii Prime atunci când se uită la televizor, cu excepția cazului în care aceștia plătesc 2,99 dolari în plus pe lună.

Paolo Pescatore, analist la PP Foresight, a declarat că cifrele au validat strategia Netflix.

“Un alt trimestru de crapă pentru a termina anul”, a spus el. “Aceste ultime rezultate reafirmă faptul că Netflix este ferm regele între toți cei care fac streaming”.

Netflix percepe 4,99 lire sterline în Marea Britanie și 6,99 dolari pe lună în SUA pentru planul standard cu reclame, față de 10,99 lire sterline și 15,49 dolari fără.

Compania a declarat că nu se așteaptă ca publicitatea să contribuie semnificativ la creșterea din acest an.

Dar programul a stârnit entuziasm pe Wall Street, deoarece vânzarea de reclame, pe lângă abonamente, are potențialul de a spori banii pe care o companie îi poate câștiga pe cont.

Netflix dăduse deja de înțeles că planul câștigă teren, afirmând la începutul acestei luni că are peste 23 de milioane de conturi, față de 15 milioane în noiembrie.

Cu toate acestea, numărul de abonați noi pe care l-a adăugat în acest trimestru i-a surprins și pe analiști, care se temeau că înscrierile vor avea de suferit fără lansarea unui hit de succes.

Netflix a declarat că a oferit o listă solidă de programe, inclusiv succese precum seria de documentare Beckham și Leo al lui Adam Sandler.

Platforma a primit marți 18 nominalizări la premiile Oscar, inclusiv “Cel mai bun film” pentru Maestro, cu Bradley Cooper și Carey Mulligan.

Acțiunile au urcat cu peste 6% în tranzacțiile după orele de tranzacționare.

Pentru acest an, Netflix a raportat venituri de peste 33,7 miliarde de dolari în 2023, în creștere cu peste 6% față de 2022.

Profitul a fost de 5,4 miliarde de dolari pentru anul respectiv, față de 4,49 miliarde de dolari în anul precedent.

 

sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *