Nommy, aplicație socială din domeniul HoReCa, anunță o investiție de 300.000 de euro și o creștere după lansarea versiunii de test. După câteva luni, aceasta a adunat 1.000 de membri și 50 de restaurante partenere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Oamenii plătesc 7 euro pe lună și au acces la diverse restaurante și diferite recompense. Spre exemplu, 50 lei credit de consum sau deserturi, cocktailuri și aperitive oferite din partea casei. Restaurantele nu plătesc nimic către Nommy, ci câștigă clienți fără să-și sacrifice marja în platformele de livrare. Locațiile partenere sunt conduse de antreprenori locali. 

„Oamenii nu au nevoie de încă o aplicație de discounturi la restaurante mediocre. Ceea ce își doresc cu adevărat sunt experiențe noi și un motiv real să iasă din rutină. Nommy este un motivation product – îți dă impulsul să explorezi, să descoperi locuri de calitate și să te bucuri de ele. Iar „support local” nu e un slogan, ci fundația pe care am construit Nommy. Aproape toate restaurantele partenere sunt businessuri locale, ceea ce înseamnă că fiecare ieșire ajută orașul să înflorească”, spune Eduard Burghelia, cofondator.

Experiența Nommy presupune să urmărești un feed cu videoclipuri reale filmate în restaurante, vezi unde mănâncă prietenii tăi și urci în clasamentul exploratorilor urbani dacă descoperi cele mai multe locuri noi. În plus, membrii sunt invitați la evenimente speciale și pot afla primii de restaurantele noi. În plan se află și o academie de influenceri culinari, care să ajute restaurantele să își spună povestea prin video.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Nommy vrea să atingă 400 de recompense active în București în următoarele trei luni și să se extindă în orașe precum Cluj, Iași, Constanța și Brașov. Pentru extinderea internațională, echipa a stabilit o listă scurtă de parteneri locali.

Nommy este cofondat de Eduard Burghelia, antreprenor cu experiență în investiții și distins cu titlul Young Entrepreneur of the Year 2019 din partea Romanian Business Leaders, de compania tech Neo Vision – companie tech cu peste 10 ani de experiență și 200+ proiecte software livrate global – și Promocrat, agenție de marketing specializată în dezvoltarea brandurilor locale și internaționale. Alături de fondatori, în proiect s-a alăturat și V7 Capital, un holding cu experiență în HoReCa, retail și tehnologie.