Nou terminal în Portul Contanța, dezvoltat de grupul Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, și o filială a Căilor Ferate din Kazahstan

Grampet la TransLogistica Kazahstan_3

Grupul Grampet, grup feroviar și operator logistic privat controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, și KTZ Express, companie de logistică și transport multimodal, filială a Companiei Căilor Ferate din Kazahstan, au semnat un memorandum de colaborare pentru dezvoltarea unui terminal în Portul Constanța, precum și modernizarea unora dintre facilitățile existente, pentru eficientizarea transportului feroviar de mărfuri între Europa și Asia, anunță compania românească într-un comunicat de presă.

Memorandumul a fost semnat cu ocazia participării reprezentanților Grup Feroviar Român (GFR), GP Intermodal și Grampet Logistics (toate membre ale GRAMPET Group) la Translogistica Kazakhstan International Transport & Logistics Exhibition, eveniment care a avut loc săptămâna trecută, între 9 – 11 octombrie, la Astana.

Concret, ca urmare a semnării acestui memorandum, Grampet Group și KTZ Express se angajează să crească potențialul de transport și logistică pentru serviciile din cadrul TITR și să dezvolte un terminal în Portul Constanța, extinzând astfel infrastructura existentă. Compania susține că acest lucru va genera o creștere a volumului de transbordare a mărfurilor, va îmbunătăți procesele logistice și va consolida conexiunile cu rutele comerciale internaționale. Totodată, compania susține că vor fi eficientizate și rutele de transport China – Europa – China.

Tot în acest context, GP Intermodal a semnat contracte de transport cu KTZ Express, prin care s-au angajat să își ofere reciproc serviciile de transport feroviar, respectiv GP Intermodal în Europa, iar KTZ Express în Asia.

Gruia Stoica, președinte și fondator Grampet Group, a declarat: „Suntem optimiști în privința viitorului transportului feroviar, atât în România, cât și în regiune. Avem obiective ambițioase, iar alături de partenerii noștri de la KTZ Express le putem transforma în realitate. Transportul de mărfuri pe calea ferată reprezintă una dintre cele mai puțin poluante soluții de mobilitate, fiind eficientă și în ceea ce privește costurile. Conectând Portul Constanța și întreaga regiune a Mării Negre la coridoarele internaționale, oportunitățile economice vor fi maximizate. Încrederea pe care KTZ Express ne-o arată de ani de zile, ne motivează în încercarea de a atinge țeluri și mai înalte”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.