nPloy, aplicația specializată în căutarea de joburi online, pune la dispoziție peste 1.000 de locuri de muncă la distanță 

angajati, joburi, bestjobs, loc de munca Sursă foto: Unsplash

Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, care s-a lansat pe piața locală în februarie anul trecut, și-a extins oferta de anunțuri de angajare cu joburi remote, flexibile din punct de vedere al locației, în industria de tehnologie, arată un comunicat de presă al companiei. Platforma pune la dispoziție peste 1.000 de locuri de muncă de la distanță oferite peste 100 de companii tech globale, precum GitLab, Brevo, Airalo, Binance, AngelList, Polygon, Kraken și Zapier.

„Dacă în 2019, doar 0,8% dintre angajații din România lucrau de acasă, estimările recente ale pieței arată că procentul a crescut în prezent la aproximativ 20%. Ca răspuns la creșterea cererii pentru oportunități de lucru flexibile și la globalizarea pieței muncii, platforma de joburi nPloy a pregătit o selecție diversă de locuri de muncă de la distanță. Acestea acoperă seturi variate de competențe, de la dezvoltare software și marketing digital, la suport pentru clienți și management de proiect, oferind astfel opțiuni pentru toți cei interesați de flexibilitatea de a lucra de oriunde din lume”, se transmite în comunicat.

Platforma transmite că, pe lângă flexibilitatea locației, companiile de top din domeniul tehnologiei prezente pe nPloy oferă și alte avantaje atractive pentru candidați, cum ar fi politici flexibile privind timpul liber, concedii bine plătite și chiar varianta de a opta pentru sistemul de lucru de 4 zile pe săptămână. În plus, lista de beneficii continuă cu bugete suplimentare pentru activități de wellness și echipamente pentru home office, oferind astfel angajaților toate resursele necesare pentru a se dezvolta și a performa în cele mai bune condiții.

Extinderea ofertei de joburi face parte din strategia de expansiune globală a companiei, urmând runda de investiții de peste 4 milioane de euro și lansarea de succes pe piața din România, anul trecut. Compania și-a propus să își crească exponențial baza de utilizatori în următorii ani și să își consolideze poziția pe piața globală a muncii remote, sprijinind atât candidații, cât și companiile să accesez

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: