O bancă din România și-a digitalizat integral relația cu casele de pensii

telefon mobil, apel, conversatie

Raiffeisen Bank şi-a digitalizat 100% relaţia cu casele naţionale de pensii din România (CNPP, MAI, MapN, SRI), astfel că alimentarea conturilor se face online şi instant, transmite Agerpres.

De asemenea, procesarea, respectiv transmiterea dosarelor pentru încasarea pensiilor în cont deschis la Raiffeisen Bank se face exclusiv online.

“Am mai parcurs încムun pas important în procesul de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor noştri. Acest pas înseamnă consolidarea relaţiei cu un segment de clienţi important pentru bancムprin eficientizarea serviciilor şi a proceselor operaţionale. În prezent, avem active aproximativ 350.000 de conturi de pensii”, a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte retail la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank este una dintre băncile universale aflate în top 5 în România şi deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi o reţea de peste 24.400 de POS-uri.

Sursa foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *