Raiffeisen Bank şi-a digitalizat 100% relaţia cu casele naţionale de pensii din România (CNPP, MAI, MapN, SRI), astfel că alimentarea conturilor se face online şi instant, transmite Agerpres.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
De asemenea, procesarea, respectiv transmiterea dosarelor pentru încasarea pensiilor în cont deschis la Raiffeisen Bank se face exclusiv online.
“Am mai parcurs încă un pas important în procesul de digitalizare a serviciilor oferite clienţilor noştri. Acest pas înseamnă consolidarea relaţiei cu un segment de clienţi important pentru bancă prin eficientizarea serviciilor şi a proceselor operaţionale. În prezent, avem active aproximativ 350.000 de conturi de pensii”, a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte retail la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank este una dintre băncile universale aflate în top 5 în România şi deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice. Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi o reţea de peste 24.400 de POS-uri.