O nouă restricţie pentru transportatorii de mărfuri. Podul peste Siret de la Şcheia din judeţul Iaşi intră în reparaţii capitale până la sfârşitul anului

Pod Șcheia Iași Siret Sursa foto: CNAIR

Podul peste Siret de la Şcheia pe ruta Roman – Iaşi a intrat în reparaţii capitale, lucrările urmând să dureze până la sfârşitul anului. Podul de la Şcheia, pe una dintre cele mai importante rute din judeţul Iaşi, a fost construit în 1963, are o lungime de 240 de metri, iar expertiza tehnică relevă numeroase probleme: de la degradări la structura de rezistenţă, coroziunea elementelor metalice, a grinzilor principale şi a betonului, iar carosabilul prezintă, de asemenea, degradări.

DN 28 Roman – Târgu Frumos – Iaşi este una dintre cele mai importante şosele din Moldova, tronsonul E 58 Podul Iloaiei- Leţcani – municipiul Iaşi fiind cel mai aglomerat segment de drum naţional din această regiune.

De asemenea, Regionala de Drumuri şi Poduri Iaşi anunţă că, în următoarele săptămâni efectuează lucrări de asfaltare exclusiv pe timpul nopţii pe tronsonul Podul Iloaiei Valea Lupului.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Semafoare pentru autoturisme şi deviere pentru camioane

Contractul a fost semnat în martie cu firma Maristar (n.r., constructorul care a câştigat şi contractele pentru reparaţii capitale la podurile Feteşti şi Cernavodă de pe A2) pentru 4 milioane de lei, iar durata lucrărilor este de 8 luni.

Se va circula dirijat, cu semafoare pentru traficul uşor, iar camioanele au două rute ocolitoare, ocolul fiind semnificativ, notează Compania de Drumuri.

„Circulația vehiculelor cu masa totală maxim autorizată mai mare de 7,5 t se va desfășura pe rutele: DN 2 – Casa de apă – Moțca – DN 28A Pașcani – DN 28A Tg. Frumos și retur; DJ 208R Șcheia – DJ 208 Mircești – DJ 208 Mogoșești – DN 28A Pașcani – DN 28A Tg. Frumos și retur; traficul ușor se va desfășura pe un sens, alternativ, semaforizat. Restricțiile vin ca urmare a aprobării, de către CNAIR și IGPR – Direcția Rutieră, a managementului de trafic aferent contractului privind lucrările de întreținere periodică la obiectivul menționat”, informează CNAIR.

Este a treia restricţie majoră pentru transportatorii de mărfuri care se aplică de la începutul anului, după cele de la Podul Azuga pe DN 1 – Valea Prahovei, respectiv DN 68 A Margina – Holdea (secţiunea de autostradă lipsă de pe ruta Sibiu – Nădlac II).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: