OpenAI dezvăluie SearchGPT, o funcție de căutare prin care încearcă să concureze cu motorul Google

SearchGPT

OpenAI a anunțat joi că testează o funcție de căutare, SearchGPT, care încorporează informații în timp real în produsul său ChatGPT, permițând robotului să răspundă la întrebările utilizatorilor cu informații și linkuri actualizate. Compania lucrează la adăugarea de noi puteri robotului său de inteligență artificială (AI), pe măsură ce încearcă să devanseze Google ca motor de căutare principal, scrie BBC.

Instrumentul este disponibil în prezent pentru un număr limitat de utilizatori din SUA.

Dar este de așteptat ca acesta să fie încorporat în cele din urmă în robotul ChatGPT al companiei, care a lansat valul de entuziasm cu privire la inteligența artificială atunci când a apărut pe scenă în 2022.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

OpenAI, care este susținută de Microsoft, a introdus de atunci numeroase instrumente, inclusiv pentru codificare, realizarea de videoclipuri, analiza datelor și crearea de imagini.

Acesta a declarat că utilizatorii săi vor putea, de asemenea, să adreseze noului instrument de căutare întrebări de urmărire la interogările lor inițiale.

„Obținerea de răspunsuri pe web poate necesita mult efort, necesitând adesea mai multe încercări pentru a obține rezultate relevante”, a declarat compania în anunțul său.

„Credem că prin îmbunătățirea capacităților conversaționale ale modelelor noastre cu informații în timp real de pe web, găsirea a ceea ce căutați poate fi mai rapidă și mai ușoară.”

Analiștii susțin de mult timp că chatbot-urile cu inteligență artificială reprezintă viitorul căutării.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aceasta este în prezent o afacere foarte profitabilă pentru Google, care s-a grăbit să adauge propriile sale instrumente bazate pe IA.

Alte companii care se ocupă de inteligența artificială urmăresc, de asemenea, produse de căutare, însă Google rămâne de departe jucătorul dominant, deținând peste 90% din piața globală.

Cu toate acestea, expansiunea inteligenței artificiale a ridicat probleme de mediu, din cauza cantității de energie pe care o consumă sistemele.

Modificările aduse modului în care motoarele de căutare răspund la interogări – oferind paragrafe conversaționale în loc să direcționeze utilizatorii către linkuri – au stârnit, de asemenea, îngrijorarea companiilor de știri, multe dintre acestea bazându-se pe traficul de căutare pentru audiență și venituri.

OpenAI a declarat că lucrează cu editorii, inclusiv Atlantic și News Corp, la noua sa funcție de căutare.

„Suntem dedicați unui ecosistem înfloritor al editorilor și creatorilor”, a declarat compania.

„În plus față de lansarea prototipului SearchGPT, lansăm, de asemenea, o modalitate prin care editorii pot gestiona modul în care apar în SearchGPT, astfel încât editorii să aibă mai multe opțiuni”.

Compania a mai fost dată în judecată pentru că ar fi „furat” conținut pentru a-și antrena sistemele, inclusiv de către New York Times.

De asemenea, a anunțat parteneriate cu unele publicații, inclusiv Associated Press.

OpenAI a declarat că societățile media ar putea fi în continuare prezentate în rezultatele lor, chiar dacă au refuzat să furnizeze materialul lor pentru a-și antrena modelul.