Grupul de telecomunicații Orange România a raportat afaceri de 766 milioane de euro în primele șase luni din 2022, o creștere de 44% față de afacerile de 532 milioane de euro raportate în aceeași perioadă a anului trecut, conform unui raport al companiei.
„În intervalul aprilie – iunie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri[i] consolidată în valoare de 381 de milioane de euro[ii]. Dinamica pieței în T2 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație. În primele șase luni din 2022 cifra de afaceri este de 766 de milioane de euro”, arată compania.
La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.
Veniturile totale din servicii pentru companii au continuat să crească în al doilea trimestru din 2022, față de aceeași perioadă a anului trecut. Tendința a fost susținută de segmentul IT&C, prin evoluții pentru serviciile de securitate cibernetică și cloud.
„Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic și economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul și reziliența specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reușit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a rețelelor noastre, la care s-a adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord-Est a țării, sau implementarea unor funcționalități suplimentare pentru canalele digitale și noile lansări YOXO, înregistrând și o creștere constantă în zona de B2B. Le mulțumesc echipelor Orange pentru implicarea și perseverența lor, care au asigurat performanța noastră în tot acest semestru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.