Patronul unei companii americane explică de ce nu a crescut niciodată prețul în 32 de ani

G4Food iun. 30, 2024 0 comentarii
Arizona Iced Tea

O companie care nu mărește prețul la produsele sale. O poveste-model de inteligență antreprenorială îmbinată cu generozitate umană și bun simț, scrie G4Food.

Don Vultaggio, cofondatorul și CEO-ul Arizona Iced Tea, un producător american de băuturi răcoritoare, a explicat de ce compania sa nu a majorat prețurile de 32 de ani, relatează Business Insider, citat de Hotnews.

Deși poartă numele Arizona, statul american cunoscut pentru că este locul în care se află Marele Canion, compania nu are nicio legătură cu acesta, Vultaggio afirmând chiar că nu a fost niciodată acolo.

El a fondat compania la New York în 1992 alături de un prieten al său, cei doi fiind inspirați de succesul de care se bucurau la momentul respectiv băuturile răcoritoare ale Snapple.

Vândute la doze mari de 680 de mililitri, băuturile Arizona (brandul este stilizat AriZona pe doze) s-au bucurat rapid de succes. În paralel, Vultaggio a rămas până în ziua de azi la conducerea companiei, alături de cei doi fii ai săi.

Un alt lucru care nu s-a schimbat este prețul băuturilor Arizona Iced Tea: 0,99 de cenți.

Compania a păstrat neschimbate dozelor cele mai cunoscute

Vultaggio a fost întrebat în timpul unui interviu acordat săptămâna aceasta popularei emisiuni Today difuzată de NBC News, cum a putut să mențină prețul în contextul inflației galopante înregistrate și de SUA în ultimii ani, păstrând totodată dimensiunea produselor.

„Le facem mai repede, le transportăm mai bine, le livrăm mai aproape, dozele sunt mai subțiri”, a explicat el.

Prezentatoarea TV Savannah Sellers l-a întrebat de ce nu alege totuși să mărească prețurile pentru a-și majora marja de profit, având în vedere că rivalii Arizona Iced Tea își vând produsele asemănătoare la prețuri mai mari.

„Avem succes. Nu avem datorii. Noi deținem totul. De ce [nu majorăm prețurile]? De ce ar trebui oamenii care au dificultăți în a-și plăti chiria să plătească mai mult pentru băutura noastră?”, a întrebat retoric Vultaggio.

„Poate este modul meu mărunt de a da înapoi [comunității]”, a mai spus acesta.

Citește integral pe G4Food.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *