Patru companii vor să facă studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Cluj – Dej

Drum Expres Cluj Dej

Patru asocieri de companii au depus oferte până marți pentru a elabora studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Cluj – Dej, anunță Compania de Drumuri într-un comunicat. Este vorba despre un drum de 75 de km, pentru care studiul va costa aproape 22,2 milioane de lei fără TVA.

Până la termenul limită de deschidere, au depus oferte următorii agenți economici:

1. Asocierea SC ADURO IMPEX SRL – 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. – SC SPECIALIST SMART GROUP SRL

2. Asocierea SC D P CONSULT SA. – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA & FUZESI

3. Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL – SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL

4. Asocierea SC VIAPONTE ROM SRL – METROUL S.A. – SC CAPITAL VISION SRL

Durata contractului este de 18 luni (din care 14 luni – Elaborare Studiu de Fezabilitate).

În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Licitația pentru studiul de fezabilitate a fost lansată în luna iunie, a anunțat atunci fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă. „Durata contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate a drumului de circa 75 de km este de 18 luni. Asta pentru că DX Cluj-Dej beneficiază de modelul nou de caiet de sarcini, al cărui şablon a fost pregătit la început de an de CNAIR, care sper să devină etalon pentru cât mai multe licitaţii pe infrastructură rutieră”, afirma atunci fostul ministru.

Acesta a menţionat la acea vreme că pe acelaşi tip de caiet de sarcini modern au fost lansate în ultimele luni licitaţiile pentru drumurile de mare viteză Craiova-Lugoj, Bucureşti-Alexandria sau Bucureşti-Târgovişte şi pentru autostrada Făgăraş-Braşov.

„Astfel, ne asigurăm că proiectul este făcut cu cap încă de la început, că proiectarea preliminară este cât se poate de detaliată, dar lasă în acelaşi timp libertate constructorilor să ajusteze design-ul. În plus, implicarea autorităţilor locale în proiect este mai mare, iar un antreprenor serios este motivat şi susţinut prin plăţi intermediare definite corect şi corelate cu graficul de realizare a proiectului”, a explicat el.

Potrivit lui Drulă, „planul este ca acest drum expres, inclus în Masterplanul General de Transport, să continue spre Bistriţa şi spre Baia Mare, bifurcându-se astfel de la Dej”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *