Platforma logistică tech Alsendo, susținută de Abris, achiziționează Ecolet, lider în servicii de livrare în România și Bulgaria

cumparaturi colet livrare (2)

Alsendo, furnizor de soluții tech pentru gestionarea livrărilor în Europa Centrală, susținut de investitorul Abris Capital, a achiziționat Ecolet, lider în servicii B2X de livrare în România și Bulgaria. Fondată în 2019, Ecolet deservește aproximativ 5.000 de clienți – în special afaceri mici și medii. Grupul rezultat în urma tranzacției urmărește un plan de consolidare, expansiune internațională și transformare într-un furnizor de top de soluții tech pentru servicii de curierat.

Achiziția va consolida poziția de leadership a Alsendo pe piața din România și va susține tranziția companiei de la tipologia de broker de curierat tradițional la un furnizor de administrare a livrărilor pe bază de soluții tech, cu o amprentă regională. În urma acestei achiziții, Alsendo va urmări atât consolidarea companiei, cât și a poziției sale de lider tech prin transformare digitală, prin noile servicii dedicate tuturor segmentelor de clienți.

Edgar Kolesnik, partener la Abris Capital Partners: „Acesta este cel mai recent pas în strategia Alsendo de a crea cel mai mare furnizor de soluții tech de gestionare a livrărilor în Europa Centrală, pe măsură ce generăm creștere internațională și crearea de valoare printr-un proces buy-and-build. Achiziția Ecolet pune bazele poziției Alsendo pe piața din România și explorează potențialul de cross-selling în cadrul platformei mai ample de business, în special cu Innoship, completând oferta lor tech.”

Alsendo (cunoscut anterior sub denumirea de apaczka) este cel mai mare furnizor de soluții de administrare a serviciilor de curierat din Europa Centrală și operează ca intermediar end-to-end de expediere a livrărilor, dedicat platformelor de e-commerce, marketplaces, organizații globale și IMM-uri, colaborând cu jucători de top pe piața regională de curierat. Abris a achiziționat Alsendo în noiembrie 2020, având un plan de a capitaliza pe creșterea continuă a segmentului de e-commerce la nivel global, urmărind în același timp implementarea unui program ambițios și organic de expansiune prin achiziții.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *