Platformele de streaming introduc publicitatea: Amazon ia în calcul vânzarea unei versiuni cu reclame

amazon prime Foto: Amazon

După Disney+, HBO Max şi Netflix, a venit şi rândul serviciului de streaming deţinut de Amazon să ia în calcul vânzarea unei versiuni cu reclame, transmite News.ro, care citează The Wall Street Journal.

Şefii Amazon au început să discute despre lansarea unei versiuni cu reclame a serviciului de streaming Prime Video. Discuţiile sunt abia la început, conform The Wall Street Journal, astfel că nu se cunoscut multe detalii despre planurile în acest sens ale companiei.

Introducerea unui plan cu reclame la Amazon Prime Video este puţin mai complicată decât la concurenţă, din cauza modurilor în care este vândut serviciul. În afară de abonamentul individual, acesta mai este disponibil şi în cadrul setului de servicii oferite membrilor Prime.

Una dintre versiunile care se vehiculează este adăugarea reclamelor în Prime Video, cu opţiunea plăţii în plus pentru eliminarea reclamelor.

Aceasta variantă ar aduce şi scumpirea serviciului actual. Majoritatea companiilor de streaming au profitat de lansarea versiunilor cu reclame pentru a le scumpi pe cele fără reclame.

Amazon Prime Video este, în prezent, unul dintre cele mai accesibile servicii de streaming. În România, abonamentul costă 14 lei pe lună, mult sub cei 12 euro plus câte 3 euro pentru fiecare utilizator care locuieşte la altă adresă din cazul Netflix.

Foto: Amazon

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *