PMB va monta camere de supraveghere în 19 cele mai problematice intersecții din București, pentru monitorizare 24/24. Recunoaștere a autovehicului, șoferului și pasagerului din dreapta, lipsa centurii, vorbitul la telefon, „ca în țările dezvoltate”. Vezi intersecțiile vizate

BUCURESTI - NICUSOR DAN - PARCARE CORA PANTELIMON, trafic, Bucuresti, parcari Foto: Inquam Photos / George Călin

Administrația Străzilor București, instituție în subordinea Primăriei Generale, a scos la licitație în SICAP un contract de 756.000 lei pentru montarea a 56 de camere în 19 intersecții din București considerate „problematice”, ca să le monitorizeze permanent și să livreze în timp real date pentru Poliție și alte instituții abilitate, care să poată, la rândul lor, să intervină în timp real pentru a combate faptele antisociale.

„Sistem de monitorizare a traficului rutier de tip ANRP (Automatic Number Plate Recognition) pe căile de acces/ieșire în/din Municipiul București și instalarea acestuia la nivelul Municipiului București într-un număr de 19 locații (intersecții), Instalarea în dispeceratul autorității contractante a echipamentelor necesare pentru stocarea imaginilor video și monitorizarea acestora. Instalarea la sediul Autorității Contractante, în cadrul dispeceratului existent, a serverului de management necesar pentru monitorizarea și managementul acestora”, este descrierea licitația.

Iată ce indicatori monitorizează camerele:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
  • Detectare țintă: Detectarea de vehicule cu motor și vehicule fără motor
  • Detectare facială: Detectarea feței șoferului și a pasagerului din dreapta șoferului
  • Recunoaștere plăcuță de înmatriculare: Recunoaște plăcuțele de înmatriculare
  • Recunoașterea tipului de vehicul: Suportă recunoașterea vehiculelor de dimensiuni mari, mijlocii si vehicule mici precum și motociclete, în versiunea de bază.
  • Recunoaștere culoare vehicul: Suportă recunoașterea alb, portocaliu, roz, negru, roșu, galben, gri, albastru, verde, violet, maro, și argintiu-gri
  • Încălcare reguli vehicul ~ instantanee: Modul ANPR: Viteza excesivă, viteza sub limită, Lipsa centura siguranță, vorbit la telefon, E-politie modul: Alergare pe culoarea roșie, depășire viteza încălcare reguli vehicule fara motor ~~ instantanee: Lipsa cască de siguranță
  • Detectarea fluxului de trafic: Acceptă statistici (pe tip de bandă și pe perioada de timp) despre fluxului de vehicule, viteza medie, tipul vehiculului, gradul de ocupare, lungimea medie a cozii
  • Metadate video: Autovehicul cu motor: plăcută, tip, culoare, logo si serii de vehicule;
  • Lipsă centura de siguranță; vorbit la telefon în timp ce conduce. Vehicul fără motor: Tip (vehicul fără motor sau pieton), purtare casca de siguranță sau nu.

Administrația contractantă justifică achiziția prin faptul că monitorizarea continuă a acestor intersecții este o soluție adoptată și în „țările dezvoltate” ca parte a conceptului „Smart City” și va permite păstrarea liniștii sociale. Astfel, conștientizarea faptului că intersecția este pemanent monitorizată cu camere ar descuraja conducătorii auto să facă acte de vandalism și alte acte antisociale iar, cu datele primite de la camere, autoritățile legale pot interveni în timp real pentru aplanarea conflictelor și pedepsirea potențialilor infractori.

Camerele vor fi instalate pe stâlpii de iluminat existenți sau alte structuri, cum ar fi pasarelele pietonale și trasnmit 24/24 date către serverul central, de la sediul AS. Administrația le împărtășește cu instituțiile abilitate.

Licitația pentru montarea de camere se ține în 12 decembrie, la sediul AS. Ofertele vor fi departajte în funcție de cel mai bun raport preț/calitate iar montajul trebuie făcut în 30 de zile, de la semnarea contractului cu firma desemnată câștigătoare.

Monitorizarea video a unora dintre interesecțiile bucurștene se face încă din 2007, însă datele primite nu sunt atât de complexe ca cele ce vor fi furnizate în cadrul contractului de față. Aici puteți găsi toate intersecțiile monitorizate.

Lista intersecțiilor monitorizate:

1.             Intersecție Sos Odăii – Sos București Targoviste

2.             Intersecție Sos Odăii – Sos Bucuresti-Ploiești

3.             Intersecție calea ferata – Sos Pipera

4.             Intersectie A3- Str Gherghitei

5.             Intersectie Bd. Dimitrie Pompeiu – Sos Petricani

6.             Intersecție Intr. Andronache – Sos Andronache

7.             Intersecție Sos Andronache -Sos Colentina

8.             Intersectie Sos Fundeni – Aleea Lacului

9.             Intersecție Sos Pantelimon – Str Gara Catelu

10.           Intersectie Bd Theodor Pallady – Str. Drumul intre Tarlale

11.           Intersecție bd Unirii- Str Nicolae Teclu

12.           Intersecție Sos Olteniței – Str Cheile Turzii

13.           Intersectie Sos Berceni – DNCB

14.           Intersecție Sos Giurgiului – Str Căruței

15.           Intersecție Bd. Măgurele – Str. Santimbru

16.           Intersecție Sos Alexandriei – Str Aliman

17.           Intersecție Prelungirea Ghencea DNCB

18.           Intersecție DNCB – Bd luliu Maniu

19.           Intersecție DNCB – Sos Chitilei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Eu sunt curios cum o sa de amenzi celor fără casca pe vehicul fără motor, în contextul în care alea nu trebuiesc înregistrate nicăieri 💀

  2. De ce trebuie detectare faciala a soferului si mai ales a pasagerului dreapta? GDPR de ce mai e?
    Ai masina si nr de inmatriculare.. E de ajuns.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.