Poliția lansează o campanie publicitară de educație rutieră pentru „modelarea factorului uman”

stop, indicator rutier

Inspectoratul General al Poliției Române a scos la licitație în SICAP un contract de 2,37 milioane lei pentru derularea unei campanie naționale de educație rutieră, care are ca scop să crească gradul de responsabilizare al participanților la trafic și, în concluzie, să conducă la un numără mai mic de accidente.

Campania va fi luată de la 0, adică de la crearea concepțului de comunicare, și se va desfășura în toate mediile de presă și va include și materiale tipărite și crearea de materiale promoționale.

„Organizarea unei campanii naționale de educație rutieră, în cadrul proiectului „Educație rutieră – Modelarea factorului uman prin responsabilizarea participanților la trafic pentru creșterea gradului de siguranță rutieră” – cantitate conform celor menționate în specificațiile tehnice pentru fiecare reper. Concepție/creație/dezvoltare de materiale de comunicare – valoare estimată 80.000 lei, Materiale tipărite – valoare estimată 12.000 lei, Obiecte promoționale – valoare estimată 190.550 lei, Campanie afișaj – valoare estimată 320.000 lei, Producție spot radio și spot TV – valoare estimată 290.000 lei, Campanie radio/tv/online – valoare estimată 1.450.000 lei, Campanie presă scrisă – valoare estimată 35.000 lei”, este descrierea achiziției.

În departajarea ofertelor, Poliția acordă un punctaj de 50%  pentru preț, 15% pentru numărul de difuzări spoturi radio, 15% pentru cel mai complex media plan, 10% pentru numărul de afișări online adus, 10% pentru numărul sistemelor de afișare OOH. Pe larg, despre sistemul de evaluare a ofertelor, aici.

Condițiile precalificare, fără de care firmele interesate de această campanie nici nu vor fi luate în considerare, sunt: Ofertantul să fi derulat minim 3 campanii naționale, din care cel puțin o campanie socială. Ofertantul va face dovada echipei precum și experiența acesteia, va avea o echipă formată din personal specializat/atestat/autorizat, cu experiență în componentele/specialitățile serviciilor care fac obiectul prezentului caiet de sarcini, respectiv după cum urmează:

– Manager (coordonator) proiect: minim 3 ani experiență în domeniu;

– Copywriter: minim 3 ani experiență în domeniu;

– Art-director: minim 2 ani experiență în domeniu;

– Specialist DTP (grafician): minim 2 ani experiență în domeniu;

– Media manager: minim 3 ani experiență în domeniu.

130 de zile va dura această campanie, ofertele se depun până în 16 august. Banii provin din fonduri europene nerambursabile – Programul Operațional Infrastructura Mare.

În România se înregistrează anual circa 8.500 de accidente rutiere, care provoacă circa 1.800 de decese și peste 8.000 de cazuri de răniți grav. Nuemele sunt în scădcere continuă, în ultimul deceniu, în ciuda faptului că numărul de autovehicule pe străzi a tot crescut. Aici se poate consulta o statistică în acest sens a Poliției Române.

Sursa foto: Unsplash / Emiel van Betsbrugge

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *