Polonezii de la Scallier deschid primul retail park din România pe 30 septembrie la Roșiorii de Vede. Urmează alte șase în Timișoara, Moșnița Nouă, Hunedoara, Vaslui, Focșani și Turda

Scallier, Funpark Sursa foto: Scallier

Polonezii de la Scallier deschid la sfârșitul acestei luni primul retail park din România, sub brandul Funshop Park. Primele șapte parcuri se vor deschide în orașe mici și mijlocii din România. Până în 2022, vor fi finalizate 6 facilități cu o suprafață totală închiriabilă de 40.000 mp. În prezent se lucrează la pregătirea investițiilor ulterioare. Proiectele sunt realizate de Scallier din Poznań, care operează pe piața poloneză de aproape un deceniu și este specializat în gestionarea investițiilor în sectorul facilităților comerciale mici și mijlocii.

„Funshop Park este o rețea compactă adaptată nevoilor comunităților locale. Prin urmare, o trăsătură caracteristică a acestor proiecte va fi o ofertă diversificată de servicii gastronomice, o așteptare a clienților români. Acest lucru, printre altele, distinge parcurile poloneze de cele implementate în România”, spune Wojciech Jurga, Managing Partner la Scallier responsabil pentru dezvoltarea companiei pe piața din România.

Scallier vrea ca, până în 2022, să finalizeze 6 facilități comerciale pe piața locală sub brandul Funshop Park momentan în Roșiorii de Vede (6.200 mp), urmat de Focșani (5.000 mp). Celelalte parcuri de retail vor fi construite în Hunedoara (6.260 mp), Vaslui (9.975 mp), Timișoara (10.800 mp), Moșnița Nouă (județul Timiș 10.622 mp) și Turda (9.082 mp). În primăvară, Scallier a obținut deja autorizații de construire pentru 3 parcuri de vânzare cu amănuntul în România, iar în prezent are 7 spații securizate.

Cu excepția parcului de retail din Roșiorii de Vede, celelalte vor fi finalizate în decursul anului 2022.

„Am decis să implementăm proiecte în România datorită cât de asemănătoare este această piață cu piața poloneză, precum și a momentului special în care se află în prezent această țară. România se află într-un loc în care Polonia era acum aproximativ 10 ani. Bogăția locuitorilor este în creștere, iar oferta spațiului comercial modern este foarte limitată. În multe orașe cu zeci de mii de oameni, nu există deloc astfel de spații”, subliniază Wojciech Jurga. „Situația legată de această pandemie, care schimbă condițiile pieței, este de asemenea importantă. Comerțul electronic și proiectele complementare se dezvoltă dinamic, îndeplinind așteptările consumatorilor și făcând posibilă cumpărăturile rapid și convenabil”, adaugă acesta.

Specialiștii Scallier se află deja în etapele ulterioare ale negocierilor cu lanțurile de retail poloneze privind închirierea spațiului în parcuri.

Scallier Ltd. desfășoară activități în domeniul gestionării investițiilor în sectorul imobiliar comercial, precum și gestionează astfel de active, concentrându-se pe maximizarea valorii proprietăților în timp. Compania a fost înființată în 2011 și este specializată în sectorul parcurilor de vânzare cu amănuntul, galeriilor regionale, arcadelor și facilităților comerciale independente. Oferta sa este dedicată atât investitorilor din sectorul privat, cât și instituțiilor.

Sursa foto: Scallier

Comentarii

  1. 1. Cred xa e Moldoa Noua.
    Nu Moşniţa Noua.
    2. In afara de Timisoara celelalte localitati sunt in coma dpv economic!
    Nu inteleg strategia polonezilor si nu inteleg de ce nu includ in reteau lor spatii din Ploiesti, Brasov, Constanta sau Cluj unde puterea de cumparare este mai mare!
    Mai au timp sa analizeze!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *