Autoritatea de Concurenţă din Polonia (UOKiK) a anunţat că investighează plângerile împotriva Glovo şi Uber Eats, după ce clienţii au reclamat că au avut probleme în a-şi obţine banii înapoi pentru comenzile anulate sau au fost nevoiţi să plătească mai mult decât li s-a spus iniţial, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.
Reprezentanţii Uber Eats şi Glovo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.
Uber Eats şi Glovo sunt aplicaţii mobile folosite pentru a comanda mâncare sau cumpărături din magazine, cu livrare la o adresă dată. Popularitatea lor a crescut în urma pandemiei.
“Monitorizăm cu atenţie practicile privind solicitările şi plângerile clienţilor. De exemplu, consumatorii se plâng de informaţiile incorecte privind preţul”, a afirmat directorul UOKiK, Tomasz Chrostny.
Companiile ar putea fi amendate cu 10% din veniturile anuale, a precizat, UOKiK.