Directorul Poştei Române, Valentin Ştefan, a anunţat, miercuri, lansarea portalului imobiliar al companiei şi a precizat că din cele 1.000 de proprietăţi aflate în circuitul liber, jumătate urmează să fie valorificate prin acest site. El a mai anunţat că veniturile din închirieri şi valorificări imobiliare sunt în creştere de 70%, transmite News.ro.
Valentin Ştefan a organizat, miercuri, o conferinţă de presă online, cu ocazia lansării portalului imobiliar al companiei. Acesta pune la dispoziţie celor interesaţi o selecţie extinsă de spaţii comerciale, apartamente, birouri şi terenuri deţinute de companie, disponibile pentru închiriere.
“În Compania Naţională Poşta Română pe partea aceasta de infrastructură imobiliară nu a existat o valorificare la adevăratul potenţial. În companie avem undeva spre 2.000 proprietăţi de diferite valori, clădiri, terenuri, clădiri şi terenuri sau de altă natură, dintre care cam 1.000 sunt utilizate de companie şi 1.000 le avem în circuitul liber. Dintre aceste 1.000 care sunt neutilizate, jumătate încercăm le valorificăm prin acest site. Am înfiinţat o structură specializată în luna martie a anului trecut. Am înfiinţat-o formal în ianuarie, dar a devenit operaţională în luna martie anului trecut şi în anul acesta am reuşit să creştem cu aproximativ 70% veniturile din închirieri şi valorificări de imobiliare”, a explicat Valentin Ştefan.
Managerul unităţii de afaceri imobiliare din cadrul Poştei Române, Claudiu Ilie, a declarat în cadrul conferinţei de presă, că prin acest site compania încearcă să ajungă mai uşor la potenţialii clienţi.
“Afacerea real estate la poşta română a avut un impact, să zic aşa, dacă ne gândim la numărul mare de proprietăţi pe care le are în portofoliu Poşta Română, iar banii sunt limitaţi, ca în orice companie, nu poţi să ajungi cu investiţii peste tot. Am încercat să găsim un alt plan pentru aceste spaţii şi anume prin închirerea lor Poşta Română câştigă şi o modernizare în acele spaţii şi rămâne în patrimoniul acestora cu investiţiile în spaţii pentru a le utiliza în circuit sau unde au direcţiile dorite. Mai mult decât atât, noi, prin platforma imobiliară, am încercat să ajungem în faţa publicului şi a clienţilor noştri şi a potenţialilor clienţi să fim mult mai vizibili, mai accesibili”, a declarat Claudiu Ilie.
Valentin Ştefan a mai afirmat că o problemă cu care s-au confruntat a fost legată de faptul că cei interesaţi de spaţiile Poştei Române sperau ca preţul să fie mic.
“Să ştiţi că cea mai mare problemă a fost când ne-am lovit de acest stereotip că atunci când un client sau o persoană interesată de spaţiile Poştei vine la companie atunci trebuie să fie un chilipir. Şi erau foarte surprinşi posibilii chiriaşi că noi negociam, evident, nu doar preţul pieţei, dar dacă exista interes chiar creştea semnificativ peste preţul pieţei. Şi ne-am lovit de acest stereotip că Poşta Română închiriază la preţuri mici sau la preţuri de dumping. Şi încercăm să schimbăm această percepţie, lumea şi posibilii clienţi să înţeleagă că suntem o companie comercială, trebuie să urmărim profitul şi vorba aceea: frate, frate, dar brânza e pe bani”, a mai afirmat directorul companiei Poşta Română.