Poșta Română a lansat o licitație în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) pentru un serviciu de avizare care va permite instituției să-și notifice prin SMS clienții către care urmează să livreze trimiteri poștale cu privire la data, ora și, după caz suma rambursului și numărul de telefon al curierului.
Potrivit documentului, din punct de vedere funcțional, sistemul furnizat de către ofertant va asigura preluarea datelor conținute în sistemul CNPR și transmiterea mesajelor SMS în aceeași zi in care au fost preluate.
Achiziţionarea de servicii de avizare prin SMS se va face pentru o perioadă de 12 luni, iar volumul anual estimat este de 10.000.000 SMS-uri. Contractul atribuit va intra în vigoare începând cu data de 4 iulie 2023.
„Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. (cu respectarea art.173, alin.2 din Legea nr.99/2016)”, potrivit datele din (SEAP).