Poșta Română vrea să încheie parteneriate cu magazine, în aşa fel încât în spaţiile Poştei să fie vândute şi alte produse

Cutii postale_BUFTEA

Directorul Companiei Naţionale Poşta Română, Valentin Ştefan, anunţă că pe termen mediu şi lung nu intenţionează să închidă oficii poştale. Acesta vrea să încheie parteneriate cu magazine, în aşa fel încât în spaţiile Poştei să fie vândute şi alte produse pe lângă serviciile sau produsele oferite de Poşta Română, transmite News.ro, citând declarații făcute la Digi24.

„Nu se vor închide oficiile poştale, cel puţin asta vă pot spune acum. Peste un an, dacă se va schimba politica, o să anunţ, Din contră, vrem să creştem punctele de acces ale companiei”, a declarat Valentin Ştefan duminică, la Digi 24.

Acesta a subliniat că anul trecut, în luna aprilie, a demarat un proiect în mai multe oficii poştale, după un model din Marea Britanie  unde poşta oferă servicii în magazine de proximitate, iar rezultatele acestui proiect sunt „foarte bune”.

„Vrem să facem un parteneriat şi să vindem şi alte tipuri de produse în oficiile poştale, din care Poşta să-şi ia o cotă parte. Adică să ţinem acele spaţii de zeci, sute de metri pătraţi, profitabile. Ne interesează să facem cât mai mulţi bai pe metrul pătrat de proprietate al companiei”, afirmă el.
Directorul mai spune că şi doreşte să găsească modalităţi prin care „să salveze” oficiile poştale din România, însă e de părere că nu este nevoie de spaţii foarte mari, aşa cum se întâmplă în prezent în unele locuri, ci de oficii mici până la care cei care locuiesc in mediul urban să nu trebuiască să se deplaseze distanţe mai mari de 500 de metri, aceste oficii urmând a le înlocui pe cele mari, de cartier.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *