Precizările Fondului de Garantare a Asiguraților, în contextul insolvenței Euroins: Până când sunt valabile contractele de asigurare încheiate cu Societatea și care sunt pașii pentru denunțarea polițelor

asigurare, rca, asigurare auto Sursa foto: playtech.ro

Contractele de asigurare încheiate cu Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A rămân valabile până la expirare, până la apariția câtorva situații, pe care le explică Fondul de Garantare a Asiguraților.

Contractele de asigurare încheiate cu Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A rămân valabile până la expirare, dacă nu intervine una dintre următoarele situații:

            – titularul poliței denunță contractul de asigurare

-se împlinește termenul legal de 90 de zile de la data pronunțării hotărârii de deschidere a procedurii falimentului, moment în care polițele de asigurare încetează de drept.

-lichidatorul judiciar numit de instanță odată cu deschiderea în instanță a procedurii falimentului denunță polițele de asigurare, cu informarea prealabilă a asiguratului.

În privința încheierii unui alt contract de asigurare, la un alt asigurător, acest proces ar trebui derulat în paralel cu acțiunea de denunțare a poliței de asigurare încheiate la asigurătorul aflat în insolvență/faliment.

Pași de făcut pentru denunțarea polițelor:

  • Transmiteți o solicitare de denunțare la Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A .Email contact: office@euroins.ro
  • Transmiteți la FGA, o cerere de restituire-Anexa 9, completând online formularul dedicat, pe site-ul FGA: Cerere de plată privind acordarea restituirii de primă – www.fgaromania.ro
  • Solicitarea dvs trebuie să fie însoțită de următoarele documente:
    • Împuternicire / Procură, dacă este cazul;
    • Copie act identitate
    • Copie poliță de asigurare;
    • Copie dovada plății primelor de asigurare, în cazul plății primelor în rate
    • Dovada denunțării contractului de asigurare înregistrată / transmisă la asigurător;

FGA va înregistra cererile de plată și le va analiza în ordinea primirii și înregistrării.

Sursa foto: playtech.ro

Comentarii

  1. Bravo!! Asa se rezolva o problema ale cetatenilor in defavoarea lor, dar de ce nu se rezolva prin a transfera la alt asigurator ???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *