Precizările Fondului de Garantare a Asiguraților, în contextul insolvenței Euroins: Până când sunt valabile contractele de asigurare încheiate cu Societatea și care sunt pașii pentru denunțarea polițelor

Redacția mart. 20, 2023 1 comentarii
asigurare, rca, asigurare auto

Contractele de asigurare încheiate cu Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A rămân valabile până la expirare, până la apariția câtorva situații, pe care le explică Fondul de Garantare a Asiguraților.

Contractele de asigurare încheiate cu Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A rămân valabile până la expirare, dacă nu intervine una dintre următoarele situații:

            – titularul poliței denunță contractul de asigurare

-se împlinește termenul legal de 90 de zile de la data pronunțării hotărârii de deschidere a procedurii falimentului, moment în care polițele de asigurare încetează de drept.

-lichidatorul judiciar numit de instanță odată cu deschiderea în instanță a procedurii falimentului denunță polițele de asigurare, cu informarea prealabilă a asiguratului.

În privința încheierii unui alt contract de asigurare, la un alt asigurător, acest proces ar trebui derulat în paralel cu acțiunea de denunțare a poliței de asigurare încheiate la asigurătorul aflat în insolvență/faliment.

Pași de făcut pentru denunțarea polițelor:

  • Transmiteți o solicitare de denunțare la Societatea EUROINS Romania Asigurare Reasigurare S.A .Email contact: office@euroins.ro
  • Transmiteți la FGA, o cerere de restituire-Anexa 9, completând online formularul dedicat, pe site-ul FGA: Cerere de plată privind acordarea restituirii de primă – www.fgaromania.ro
  • Solicitarea dvs trebuie să fie însoțită de următoarele documente:
    • Împuternicire / Procură, dacă este cazul;
    • Copie act identitate
    • Copie poliță de asigurare;
    • Copie dovada plății primelor de asigurare, în cazul plății primelor în rate
    • Dovada denunțării contractului de asigurare înregistrată / transmisă la asigurător;

FGA va înregistra cererile de plată și le va analiza în ordinea primirii și înregistrării.

Sursa foto: playtech.ro

Comentarii

  1. Bravo!! Asa se rezolva o problema ale cetatenilor in defavoarea lor, dar de ce nu se rezolva prin a transfera la alt asigurator ???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *